مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

تخصیص اعتبار مالی برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با رایزنی ها و پیگیری های صورت پذیرفته توانستیم اعتبارات قابل توجهی برای تجهیز کارگاههای آموزشی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان جذب نماییم.

کد مطلب: ۸۲۹۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار مالی برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اردبیل

احمد ناصری اظهار داشت: از محل 2درصد فروش گاز اعتباری حدود 250میلیون تومان و از محل اعتبارات ردیف اختصاصی وزارت آموزش و پرورش اعتبار به میزان 1میلیارد و 390میلیون تومان به تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اردبیل اختصاص یافته است که مجموعا یک میلیارد و 640 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته به هنرستان های استان اردبیل می باشد.

وی با بیان ضرورت تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان به امکانات آموزشی افزود: تجهیزات مورد نیاز هنرستان های استان احصاء شده است و با توجه به لیست مربوطه، تجهیزات مورد نیاز خریداری و بعضی اقلام هم در مراحل خرید قرار دارند ، این اقلام در هفته دولت امسال در قالب پروژه مهر به هنرستان های مورد نیاز نواحی و مناطق تحویل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هم اکنون در هنرستان های استان 10هزار نفر هنرجو در 46 رشته تحصیلی مهارتی مشغول به تحصیل هستند که با استقرار کامل نظام جدید آموزش متوسطه در هنرستان های استان پیش بینی می شود تعداد این هنرجویان به17هزار نفر هنرجو خواهد رسید.

ناصری خاطر نشان ساخت: تلاش می شود با احصاء دقیق نیاز مهارتی شغلی استان، رشته های به روزتر و متناسب با نیاز بازار کار استان ایجاد شود و رشته های فعلی نیز بصورت کیفی دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار