ایجاد رشته بورس و اوراق بهادار در هنرستان های استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از دریافت مجوز ایجاد رشته بورس و اوراق بهادار در هنرستان های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد رشته بورس و اوراق بهادار در هنرستان های استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای متنوع سازی رشته های هنرستانی و نیز پاسخگویی به نیاز بازار کار، مجوز ایجاد رشته بورس و اوراق بهادار را در 3 هنرستان شاخه کاردانش را دریافت کرده ایم و در پایه دهم دوره دوم متوسطه پذیرش خواهیم داشت.

او افزود: هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش بخاطر تربیت نیروی انسانی ماهر در زمینه های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر نقش ارزنده ای را در تحقق شعار سال جهش تولید دارند و همچنین در زمان حال و آینده امکان اشتغال فارغ التحصیلانی که مهارت های تخصصی دارند مساعدتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: 181 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش در 86 رشته در زمینه های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر در 19 ناحیه منطقه سطح استان آماده پذیرش دانش آموزان و هنرجویان علاقمند و با استعداد است.

ناصری گفت: در سالهای اخیر با به‌روز رسانی تجهیزات و بکارگیری نیروی انسانی متخصص شرایط مناسبی جهت تحصیل دانش آموزان در هنرستانها فراهم شده است که امیدواریم خانواده ها با دقت در انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و نیز بر اساس استعداد و علاقه آن بتوانند مسیر شغلی مناسب تری را پیش روی فرزندان خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار