پوشش بیش از 2هزار و 500 دانش آموز استان همدان در طرح نماد

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که طرح نماد سال 96 در برخی از مدارس استان‌ها پوشش داده شد، خاطرنشان کرد: این طرح با پوشش بیش از 2هزار و500 دانش آموز در استان به اجرا در آمده است.

کد مطلب: ۸۲۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پوشش بیش از 2هزار و 500 دانش آموز استان همدان در طرح نماد

محمد پورداود در شورای آموزش و پرورش استان سند تحول بنیادین را مبنای حرکت در دستگاه تعلیم و تربیت استان خواند و افزود: یکی از موضوعاتی که براساس این سند مورد توجه قرار گرفته، طرح نماد یا همان مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان است.

پورداود تصریح کرد: اهداف اختصاصی از اجرای این طرح استقرار نظام جامع مراقبت‌های اجتماعی برای دانش آموزان، مشارکت اجتماعی مبتنی بر مدل بومی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی و گسترش آموزش‌های رشدمدار است.

وی افزود: ایجاد نظام شناسایی دانش‌آموزان آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از طریق چک لیست‌های علمی، طراحی و توسعه مداخلات موثر حمایتی برای دانش آموزان و استقرار نظام ارجاع مناسب از دیگر اهداف اجرای طرح نماد است.

وی با بیان این که طرح نماد سال 96 در برخی از مدارس استان‌ها پوشش داده شد، خاطرنشان کرد: این طرح با پوشش بیش از 2هزار و500 دانش آموز در 12 آموزشگاه استان به اجرا در آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که در سال 1400 باید تمام دانش‌آموزان و همکاران زیر پوشش طرح نماد قرار گیرند، تصریح کرد: در این سال بالغ بر 45 میلیون نفر زیر پوشش طرح نماد قرار می‌گیرند.

پورداود همکاری دستگاه‌های متولی طرح نماد را حائز اهمیت خواند و ابراز امیدواری کرد: این طرح با تمام توان در تمام مدارس دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار