مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

شورای عالی آموزش و پرورش رکن اصلی آموزش و پرورش در مسیر قانون مداری است

تهران (پانا) - نشست کمیته راهبری شورایعالی آموزش و پرورش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای عالی آموزش و پرورش رکن اصلی آموزش و پرورش در مسیر قانون مداری است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به اینکه شورایعالی آموزش و پرورش رکن اصلی و مرجع قانون گذار در آموزش و پرورش می باشد، تاکید کرد: شورایعالی آموزش و پرورش ،مرجع اصلی تصمیم گیری و سکان دار مسیر حرکت آموزش و پرورش است.

فولادوند، ادامه داد: تشکیل کمیته های راهبری شورایعالی آموزش و پرورش، مسئولین و متولیان آموزش و پرورش را به سمت قانون مداری و اجتناب از قانون گریزی هدایت می کند و این از ضروریات دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: کمیته راهبری شورای عالی آموزش و پرورش با هدف اثربخش نمودن مصوبات ، انعکاس نقاط قوت و ضعف و چالشهای پیش رو و حصول اطمینان از اجرای مطلوب مصوبات در شهرستانهای استان تهران جلسات مستمری را برگزار می کند.

در ادامه میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به سیر تحولات شورایعالی آموزش و پرورش تاکید کرد:هدف از تشکیل کمیته راهبری شورایعالی آموزش و پرورش در استان تعیین اهداف و اثر بخش سازی مصوبات ارایه شده و کمک به تحقق اهداف پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: انعکاس نقاط ضعف و قوت مصوبات ،حصول اطمینان در اجرای مطلوب مصوبات ، شناخت مشکلات و چالشهای اجرای مصوبات، کمک به اصلاح و بازنگری طرح ها، از اهداف اصلی تشکیل کمیته راهبری شورایعالی استان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار