مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درنشست اعضای شورای پروژه مهر شهرستانهای استان تهران :

بهسازی نیروی انسانی باید در اولویت های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد

تهران (پانا) - دومین جلسه شورای پروژه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور اعضا در سالن شورای شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی نیروی انسانی باید در اولویت های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد

عبدالرضافولاوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: با برگزاری همایشهای تخصصی، کارگاه های آموزشی و تشکیل انجمن های علمی باید بهسازی نیروی انسانی اجرا، پایش و ارزیابی شود.

وی افزود: مشارکت گروه های آموزشی و پژوهشی جهت ارتقاء علمی و ایجاد انگیزه در همکاران می تواند به یک جنبش علمی منجر شده وارتقاء کیفت در آموزش را به همراه داشته باشد .

فولادوند با تاکید بر برنامه ریزی به موقع پیرامون تجهیزات، کتب درسی و فضاهای آموزشی ،تصریح کرد : هدایت تحصیلی دانش آموزان، سازماندهی نیروی انسانی، تعمیرو تجهیز فضاهای آموزشی و کلیه موارد مرتبط با پروژه مهر ، باید با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق صورت گیرد تا خروجی آن آغاز سال تحصیلی با نشاطی برای دانش آموزان باشد.

گفتنی است ،جلسات شورای پروژه مهر شهرستانهای استان تهران در راستای تمهید مقدمات استقبال از سال تحصیلی جدید همه ساله به شکل مستمر و از چندین ماه قبل از آغاز سال تحصیلی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار