برنامه راهیان نور باعث تحکیم پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس می شود

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه راهیان نور باعث تحکیم پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه راهیان نور باعث تحکیم پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس می شود

محمد پورداود در همایش تجلیل از کمیته های برتر بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: شهادت، اوج تعالی انسان است و در فرهنگ اسلامی ارزشمندترین و گران‌بها ترین حرکت به حساب می آید.

پورداود افزود: شهید کسی است که با نثار جان خویش درخت اسلام را آبیاری می کند و فساد و ظلم را ریشه‌کن می نماید.

وی با بیان این که شهیدان مقاومت و پویایی را برای جامعه به ارمغان می آورند، تصریح کرد: شهادت تمیز دهنده بین حق و باطل و نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه راهیان نور را یکی از برنامه های مهم بین سپاه و آموزش و پرورش خواند و گفت: دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور در میعادگاه شهدا حضور می یابند.

پورداود با اشاره به اهداف مهم این برنامه فرهنگی، اظهار کرد: نخستین ساحت از ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عبادی و اعتقادی است که برنامه راهیان نور تأثیر فراوانی در تحقق آن دارد.

وی آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش های دفاع مقدس را از دیگر اهداف راهیان نور دانست و افزود: این برنامه فرهنگی باعث تحکیم پیوند ارزشی نسل امروز با نسل دفاع مقدس و تبیین عظمت و اقتدار ایران اسلامی برای دانش‌آموزان می شود.

پورداود تأکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و تأثیرگذار مطرح است، این را مرهون رشادت های شهدا، آزادگان، جانبازان و صبوری خانواده های آنها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار