اردوهای راهیان نور؛ احیاکننده فرهنگ شهادت

رشت(پانا)-فرماندار شهرستان رودبار گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان یک کار فرهنگی ارزشمند پاسداشت شهدا و احیاکننده فرهنگ شهادت است.

کد مطلب: ۸۴۰۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور؛ احیاکننده فرهنگ شهادت

اسماعیل میرغضنفری در نشست هماهنگی کاروان راهیان نور رودبار، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک کار فرهنگی ارزشمند پاسداشت شهدا و احیاکننده فرهنگ شهادت است و اعضاء ستاد راهیان نور این شهرستان یک روز از حقوق خود را برای حمایت از اردوهای راهیان نور اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه برای استمرار هر مکتبی باید به آرمان‌هایش توجه و در جهت ترویج و زنده نگه داشتن آنها کوشید، افزود: شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم است.

میرغضنفری گفت: شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام باید تبیین گردد و در این راه برگزاری اردوهای راهیان نور که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است، ضروری می‌نماید.

وی یادآور شد: آن چیز که تاکنون حاصل شده است نشان می‌دهد راهیان نور هم در پیوند نسل جدید با حماسه سازان دفاع مقدس به خوبی موثر بوده است و هم در پرورش روحیه الهی و معنوی تاثیر بالایی داشته است و زائرانی که به راهیان نور می‌روند با شهدا ارتباط برقرار کرده دچار تحولات روحی مثبت می‌شوند.

میرغضنفری با اظهار این مطلب که جنگ برای ما واقعا نعمتی بود که داشته‌های معنوی و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری که خود از یادگاران حماسه دوران دفاع مقدس هستند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را همیشه مورد تاکید قرار داده‌اند.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاه به شرایط کنونی کشور گفت: موضع گیری‌های سران نظام، خصوصا مسئولان سه قوه و حمایت و همراهی رهبر انقلاب در این خصوص و نیز نظام و دولت نشان داد که در مقابل دشمن خارجی همه ما یکی هستیم اگر چه تفکرات سیاسی مختلفی داشته باشیم.

وی همچنین گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان رودبار برای بهره گیری مردم و شهروندان از اردوهای راهیان نور و محل آسمانی شدن فرزندان و دلاوران ایران زمین استفاده می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار