حضور گسترده و پرشور فرهنگیان و دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس

شهرکرد (پانا) - فرهنگیان منطقه لاران استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند تا ظلم ستیزی و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را به نمایش بگذارند

کد مطلب: ۸۲۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده و پرشور فرهنگیان و دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس

فرهنگیان منطقه لاران استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند تا ظلم ستیزی و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را به نمایش بگذارند .

در این مراسم که از ساعت 11.30 جمعه از ابتدای خیابان فردوسی به سمت میعادگاه نماز جمعه ( مسجد صاحب الزمان ) ادامه یافت هزاران نفر ازفرهنگیان واقشار مختلف این شهر با زبان روزه و زیر گرمای شدید در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل را محکوم کرده و خواستار توقف جنایت های اسراییل شدند.

راهپیمایان پس از طی مسیرراهپیمایی وتجمع مردم در مسجد صاحب الزمان وسخنرانی یکی از جانبازان ویادگاران دفاع مقدس و نیز قرائت قطعنامه راهپیمایی و تایید توسط راهپیمایان وشرکت شرکت در مراسم عبادی ، سیاسی نماز جمعه پایان یافت.

"جواد منصوری" رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه لاران با بیان اینکه روز قدس یادگار جاودان حضرت امام خمینی(ره) و نماد مبارزه ملت مسلمان ایران علیه صهیونیسم بین المللی است. گفت : فرهنگیان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند که مردم فلسطین در مبارزه با ظلم واشغال تنها نیستند وهمواره مسلمانان پشتیبان آنها هستند.

وی ادامه داد: اگر امروز در جغرافیای جهان نام فلسطین و هویت این ملت هنوز مشاهده می شود به برکت اعلام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 است.

وی در ادامه از حضور پرشور فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس تقدیر وتشکر به عمل آورد وافزود بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار