سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

119 میلیارد تومان اعتبار برای رفع موانع تولید در یزد تصویب شد

یزد (پانا) - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، خبرداد: 46 طرح با 119 میلیارد تومان اعتبار تصویب و برای پرداخت به بانکهای عامل در سطح استان معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۲۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
119 میلیارد تومان اعتبار برای رفع موانع تولید در یزد تصویب شد

محمدرضا علمدار یزدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری بانک‌های عامل و اعضای کارگروه رفع موانع تولید، در دومین کارگروه تسهیل استان، 46 مورد به مبلغ 119 میلیارد تومان تسهیلات رونق در دو بخش سرمایه درگردش و سرمایه ثابت برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی تصویب شده است.

با اشاره به تشکیل 56 کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان یزد،افزود: راه‌اندازی 69 کمیته تخصصی و برگزاری 750 جلسه کارشناسی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفع موانع تولید در یزد است.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: در جلسات این کارگروه سه هزار و 390 مصوبه در قالب سه هزار و 216 پرونده بررسی و مصوب شدند.

یزدی در ادامه با بیان این‌که مصوبات کارگروه رفع موانع تولید یزد 40 هزار شغل پایدار در استان را ایجاد و تثبیت کرده است، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این طرح همزمان با راه‌اندازی سایت بهین یاب، یک هزار و 357 درخواست ثبت شده که از این تعداد 887 مورد به مبلغ یک هزار و 129 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ها در کارگروه رفع موانع تولید استان یزد یک هزار و 147 میلیارد تومان برای یک هزار و 423 مصوبه بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار