رفع موانع تولید با سفر مدیرعامل بانک ملت به زنجان

زنجان (پانا) - استاندار زنجان در راستای تسهیل و رفع موانع تولید استان از مدیران عامل بانک های کشور به استان دعوت می کند تا از نزدیک شاهد روند تولید در استان زنجان باشند و در این راستا اینبار مدیرعامل بانک ملت به زنجان سفر کرد و با استاندار زنجان به بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی پرداخت.

کد مطلب: ۹۴۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع موانع تولید با سفر مدیرعامل بانک ملت به زنجان

فتح اله حقیقی با دعوت از محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت گام موثر دیگری در راستای تسهیل و رفع موانع تولید استان برداشت.

استاندار زنجان به همراه مدیرعامل بانک ملت از چند واحد صنعتی به منظور تحقق رونق تولید،از چهار واحد صنعتی و تولیدی در استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفتند.
شرکت سیلیس آرا یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی معدنی کانسار پژوه است، که در زمینه تولید بلوک بتن سبک اتوکلاو شده(سیلکس) با کاربری در ساخت دیوارهای غیرباربر داخلی و پیرامونی سازه ها فعالیت می کند.
شرکت کاغذ سازی راشا کاسپین ایرانیان در زمینه تولید انواع کاغذ بسته بندی فعالیت دارد و در فروردین ماه سال ١٣٩٣ با سرمایه گذاری ١٠٠درصدی بخش خصوصی با نام "مجتمع کاغذ سازی راشاکاسپین ایرانیان " به ثبت رسید.
نساجی رازی نیز از واحدهای فعال در زمینه تولید نخ فرش ماشینی است.
شرکت پدیده شیمی قرن( گلرنگ) تولیدکننده انواع شوینده ها است که برند معروفی در حوزه تولید شوینده های مختلف به شمار می رود.
گفتنی است استاندار زنجان طی چند ماه گذشته در دیدار با مدیران ملی پیگیر حل مشکل واحدهای تولیدی در استان بوده است و سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به زنجان نیز در همین راستا انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار