بررسی مدافعان چپ حاضر در لیست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

محمد نصرتی: با سیستم دفاعی تیم ملی بهترین گزینه دفاع چپ در جام جهانی میلاد محمدی است

تهران (پانا) – مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است با سیستم دفاعی تیم ملی بهترین بازیکن برای حضور در این پست میلاد محمدی است.

کد مطلب: ۸۲۷۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد نصرتی: با سیستم دفاعی تیم ملی بهترین گزینه دفاع چپ در جام جهانی میلاد محمدی است

محمد نصرتی مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 درباره مدافعان چپ حاضر در لیست تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2018 در گفت‌وگو با پانا گفت: در پست دفاع چپ لیست اولیه‌ای که سرمربی تیم ملی داده بود میلاد محمدی و علی قلی زاده را به عنوان بازیکن مورد نظر خود در این پست انتخاب کرده بود که البته قلی زاده پست تخصصی‌اش دفاع چپ نبود و خط خورد.

وی ادامه داد: در لیست 23 نفره و نهایی هم تنها نام میلاد محمدی برای این پست وجود دارد که البته احسان حاج صفی هم توانایی بازی در این پست را دارد ولی فکر می‌کنم میلاد محمدی در مجموع بهترین گزینه برای حضور در سمت چپ خط دفاعی ما باشد.

نصرتی درباره استراتژی کی‌روش در جام جهانی گفت: به نظرم باتوجه به اینکه ما حریفان سرسختی داریم و کی‌روش هدفش بیشتر بر روی تدافعی کار کردن است و برای همین موضوع هم میلاد محمدی می‌تواند در سمت چپ کارآیی بیشتری داشته باشد.

مدافع سابق تیم ملی ایران درباره غایب‌های بزرگ تیم ملی در روسیه گفت: لیست انتخابی سلیقه سرمربی تیم ملی است و او بر اساس عملکردی که بازیکنان داشته‌اند این نفرات را انتخاب کرده و نمی‌توان بر آن خرده گرفت؛ اما به نظرم غایب بزرگ تیم ملی در این دوره، کاوه رضایی، سیدجلال حسینی و وریا غفوری هستند. البته سیدحسین حسینی هم از دروازه بان‌های خوب بود و او هم یکی از غایبین تیم ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار