بررسی مهاجمان حاضر در لیست تیم ملی ایران

علی لطیفی: مهاجمان تیم ملی نقطه قوت ایران در جام جهانی 2018 هستند

تهران (پانا) – مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 حضور مهاجم‌هایی مانند سردار آزمون، رضا قوچان نژاد و کریم انصاری‌فرد را نقطه قوت تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه می‌داند.

کد مطلب: ۸۲۷۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
علی لطیفی: مهاجمان تیم ملی نقطه قوت ایران در جام جهانی 2018 هستند

علی لطیفی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه در گفت‌وگو با پانا درباره بازیکنانی که قرار است در پست مهاجم برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 به میدان بروند،گفت: به نظرم نقطه قوت تیم ملی ایران در این دوره از جام جهانی بازیکنانی هستند که در پست مهاجم قرار گرفته‌اند. در این دوره ما تعدد فوروارد داریم و به همین خاطر کی‌روش به اجبار کریم انصاری‌فرد را به خط عقب برده و سبک بازی تیم ملی در این سه بازی مرحله گروهی به طور حتم دفاعی است.

وی ادامه داد: بیشترین نیروی انسانی تیم ملی در خط حمله است به همین دلیل مهاجم توانمندی مانند کاوه رضایی با کیفیت بازی خوبی که دارد از لیست تیم ملی خط می‌خورد.

بازیکن استقلال در سال‌های پایانی دهه 1370 درباره غایبان بزرگ تیم ملی در هر پست اظهار کرد: به اعتقاد من در پست مهاجم جای کاوه رضایی خالی است و وریا غفوری و سید جلال حسینی هم دو بازیکنی هستند که باید در کنار تیم ملی در جام جهانی حضور داشتند و از این دو بازیکن به عنوان غایبان بزرگ تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 باید یاد کنیم.

سرمربی تیم اکسین البرز درباره سیستم احتمالی بازی تیم ملی در جام جهانی گفت: ما امسال در جام جهانی واقعاً حریفان سرسختی داریم. سبک بازی حریفان ما یعنی مراکش، اسپانیا و پرتغال سخت است و من فکر می‌کنم امسال هم مانند جام جهانی گذشته کی روش کار دفاعی را انتخاب کند و بر اساس آن بازی کنند.

لطیفی در پایان درباره اینکه کدام بازیکن در پست مهاجم کارایی بیشتری خواهند داشت، اظهار کرد: از بین بازیکنانی که در لیست تیم ملی ایران در پست مهاجم قرار دارند به نظرم سردار آزمون مهاجم نوک خواهد بود و کارایی بیشتری خواهد داشت، البته در کنار سردار ما رضا قوچان نژاد و کریم انصاری‌فرد را هم داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار