عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه؛

نابودی رژیم اشغالگر قدس نزدیک است

مراغه (پانا)- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ،نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است

کد مطلب: ۸۲۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نابودی رژیم اشغالگر قدس نزدیک است

آیت الله پورمحمدی در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مراغه گفت:نفوذ آمریکا و استکبار در کشورهای منطقه از جمله سوریه ،عراق ،یمن در جهت برقراری امنیت‌اسرائیل می باشد.
وی افزود :ایجاد تفرقه بین‌مسلمانان،افزایش فروش تسلیحات نظامی و گسترش جنگ و خونریزی در کشورهای منطقه از دیگر اهداف آمریکا و هم پیمانان آن در این راستاست.
پورمحمدی در ادامه با انتقاد از سیاست های بعضی از سران کشورهای اسلامی افزود:متاسفانه کوتاهی این کشورها در قبال رژیم صهیونیستی بر افزایش جنایت های آن رژیم از دندان مسلح افزوده است.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس تبدیل به موضوع جهانی شده است ،اظهار کرد:اتحاد مسلمانان جهان و یکپارچگی آنان موجب نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در آینده نزدیک خواهد بود .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه وحشی گری رژیم کودک کش صهونیستی بخصوص در صبرا و شکیلا و جنگ ۳۳روزه در غزه به جهانیان ثابت شده است ،افزود :مساله فلسطین و راهپیمایی روز قدس هم اکنون به مساله جهان اسلام تبدیل شده است.
حمید شکری بااشاره به روشنگری امام راحل در مورد رژیم صهونیستی و معرفی روز جهانی قدس افزود :دیدگاه امام راحل مبنی بر نامشروعیت خواندن رژیم صهونیستی ،مبنای تاریخی و علمی دارد .
شکری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان به تبعیت از امام راحل و منویات مقام معظم رهبری همیشه انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند ،اظهار کرد:با حضور پرشکوه مردم در چنین صحنه هایی در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین ،شاهد نابودی رژیم کودک کش صهونیستی خواهیم بود.
وی در بخشی از صحبت های خود به موضوع تحریم کشورمان توسط کشورهای غربی اشاره و گفت :مردم ایران در ۴۰سال اخیر نشان داده اند که تحریم های دشمنان بر روحیه انقلابی آن ها تاثیر گذار نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار