استاندار یزد:

برد سلاح های ما به هر نقطه ای که فساد تحریک و توطئه است باید برسد

یزد (پانا) ـ استاندار یزد در تجمع راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان دارالعباده یزد برگزار شد، تاکید کرد: ایستادگی، دفاع از مظلومان جهان ‌و مبارزه با ظالمان تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۸۲۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برد سلاح های ما به هر نقطه ای که فساد تحریک و توطئه است باید برسد

محمود زمانی‌قمی ظهر امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد ضمن تشکر از حضور گسترده آحاد مردم دارالعباده استان یزد، گفت: زمانی که اسلام به رهبری خاتم رسل رسالت خود را آغاز کرد، پیچیده‌ترین توطئه‌ها در صدر اسلام از سوی افراطیون یهودی علیه شکل‌گیری و انتشار اسلام در صدر اسلام شکل گرفت؛ همچنین پس از تثبیت پایه‌های اسلام و انتشار دین مبین اسلام در سراسر جهان بازهم یهود از پاننشست و با سست کردن بنیان‌های حکومت اسلامی و نهضت بزرگ اسلامی در سطح اسلام توطئه کرد.

وی افزود: تاریخ سراپا ننگ یهود و افراطی یهودی که امروز در شکل حکومت جنایتکار صهیونیستی بروز و ظهور پیداکرده همیشه در فکر تضعیف و توطئه و افساد در زمین است؛ لذا ما هم در سرزمینی واقع شده‌ایم که در خاورمیانه و در نقطه‌ای بسیار استراتژیک علاوه بر حساسیت این جریان فاسد، روی اسلام و عقیده پاک مسلمانان در سرزمین استراتژیک خاورمیانه و تنگه هرمز نیز آن‌ها چشم دوختند.

استاندار یزد بابیان اینکه از زمانی که بشریت راه رفتن به دریا را یاد گرفت، تنگه هرمز، خلیج‌فارس و خاورمیانه نقطه‌ای بسیار بااهمیت تلقی شدند، اظهار داشت: این زمان سپری شد تا استقرار جمهوری اسلامی ایران و پیروزی انقلاب تابناک اسلامی در سال ۱۳۵۷ سه عنصر مهم واقعیت اسلام، بزرگی و عظمت اسلام، عظمت منطقه و حساسیت تنگه هرمز و منشور اساسی انقلاب اسلامی که می‌باید از مظلوم دفاع کند و بر ظالم بتازد، دست‌به‌دست هم دادند؛ لذا طبیعی است که حساسیت استعمار جدید نسبت به این عوامل بسیار شود.

زمانی‌قمی بیان داشت: انگلیس‌ها که در هفتادسال گذشته با ترور، کشتار و غارت کشی در سرزمین فلسطین به غصب سرزمین فلسطین پرداختند و حکومت نامشروع را مستقر کردند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سراسیمه تمام توطئه‌های خود را به کار بستند تا شاید موتور محرک انقلاب تابناک اسلامی ایران را از کار بیندازند؛ همچنین تا شاید بتوانند منگنه دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم را دگرگون سازند و این فرهنگ را به فرهنگ سازش، کنار آمدن با آن‌ها تبدیل کنند؛ اما زهی خیال باطل.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هرروز با نقش‌آفرینی بیشتر در خاورمیانه به یک بازیگر اصلی در حوزه سیاست خارجی و در حوزه دفاع از مظلومان تبدیل‌شده است، خاطرنشان کرد: اسرائیل و حامیانش با خلق گروه‌های تکفیری و راه انداختن جنگ‌های نیابتی سعی کردند تا جبهه بزرگ مقاومت را تضعیف کنند؛ اما با شکست مفتضحانه داعش در سوریه، عراق و در بسیاری از بلاد اسلامی رو به رو شدند و همچنین خنثی شدن توطئه تجزیه کردستان عراق، ماشین توطئه و ماشین جنگی اسرائیل به‌گل‌نشست.

وی ادامه داد: ما عصبانیت نخست‌وزیر نادان و جنایتکار اسرائیل را درک می‌کنیم؛ همچنین یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور نابخرد آمریکا را، چراکه آن‌ها تمام زاد و توشه را به کار بسته‌اند تا بتوانند جای دفاع از مظلوم و تاختن بر مظلوم را در ایران و محدوده و در منظومه انقلاب اسلامی ایران عوض کنند؛ اما کور خوانده‌اند.

استاندار یزد تصریح کرد: در شرایط کنونی چندراه در پیش روی خودداریم، یا اینکه چشم بر شرایط جاری و جنایاتی که توسط اسرائیل در غزه و لبنان و بقیه مناطق می‌شود، ببندیم، یا اینکه ما می‌توانیم با این اقدام زشت و ناپسند خداناکرده در کنار جریاناتی نظیر سعودی و شیطنت‌های آن‌ها در خاورمیانه قرار گیریم؛ همچنین امید ببندیم به نهادهای بین‌المللی، به کدام نهاد؟!

زمانی‌قمی ابراز داشت: وقتی قطع‌نامه پیشنهادی کویت توسط آمریکا نابکار در روزهای اخیر علیه جنایات اسرائیل در غزه وتو می‌شود، این اقدام را به کدام نهاد بین‌المللی باید شکایت برد؛ البته وقتی آمریکایی‌ها ارائه پیشنهاد قطع‌نامه می‌دهند، فقط خودشان به خود رأی می‌دهند، لذا باید گفت که بدترین انزوای سیاسی برای آمریکا برای همین روزهاست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نهادهای بین‌المللی اثبات کردند که نه می‌خواهند و نه می‌توانند، اذعان کرد: در شرایط کنونی راه‌حل دیگری جز رجوع به اقیانوس خروشان مردمی که می‌خواهند علیه غصب و توطئه و تحریک و جنایت مقاومت کنند، باقی نمی‌ماند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی این مسیر روشن را انتخاب کرده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه خواستار حمله به هیچ‌یک از نقطه‌های دنیا و بسیاری از کشورهایی که با ما ارتباط دارند، نیست؛ اما می‌خواهد جنایتکاران را رصد کرده و از مظلومانی که مورد ستم قرار داده شده‌اند، دفاع کند و باافتخار این منطق را اعلام و مرتب تکرار می‌کند.

استاندار یزد اضافه کرد: در حاضر دشمنان باید دریابند که بر سر تمام جریانات ساختگی آن‌ها همان خواهد آمد که بر سر داعش و سر جریان آدمش کش و تروریسم تکفیری در منطقه آمد؛ لذا ما تردیدی نداریم که قدس رها خواهد شد، شک نداریم که فلسطین آزاد می‌شود و به خود تردید نمی‌‎دهیم که اسرائیل و آمریکا به خاک مذلت خواهند نشست.

زمانی‌قمی با اشاره به اینکه دشمنان می‌گویند چرا حزب‌الله در لبنان است؛ باید گفته شود، چرا نباشد؟ مگر شما جنوب لبنان را اشغال نکرده‌اید؟ افزود: اسرائیل فقط زبان زور را می‌فهمد؛ چرا که غزه فشرده‌ترین جمعیت را به خود اختصاص داده است؛ اما دریغ از آب و برق و از زمین، هوا و دریا محاصره‌شده‌اند؛ چرا در لبنان نباشیم؛ لذا برد سلاح‌های ما به هر نقطه‌ای که فساد، تحریک و توطئه است، باید برسد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیستم قومی است که تاریخ دارد؛ اما جغرافیا ندارد. در هر نقطه‌ای از جهان در هر بخشی از تاریخ مستقر شدند، با تحریک و توطئه ازآنجا رانده شدند؛ لذا برای تکمیل تاریخ سراپا توطئه خود به غصب جغرافیا نیاز دارند؛ لذا در همین راستا به غزه، لبنان و بقیه نقاط خاورمیانه دنبال توطئه طلبی و توسعه جغرافیای غصبی از نیل تا فرات هستند و این را انقلاب اسلامی عمیقاً درک کرده است و پای خنثی‌سازی این توطئه و جنایت برنامه دارد؛ کما اینکه تا به امروزه داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار