گل محمدی: پدیده را کاملاً منطقی و با دید باز انتخاب کردم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که این تیم را کاملاً منطقی انتخاب کرده است.

کد مطلب: ۸۲۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
گل محمدی:  پدیده را کاملاً منطقی و با دید باز انتخاب کردم

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان، یحیی گل‌محمدی درباره حضورش در تیم پدیده اظهار داشت: از چند روز قبل مذاکراتی با مدیران باشگاه پدیده داشتم و در نهایت با توجه به شناختی که از این باشگاه پیدا کردم و مشورت برخی از دوستانم، قرارداد خود را با این باشگاه منعقد کردم.

وی ادامه داد: از اینکه با تیمی که نماینده خطه خراسان و شهر امام رضا (ع) است می‌خواهم کار را آغاز کنم، خوشحالم و باید از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه که این اعتماد را به من داشتند، تشکر کنم.

سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: شهر مشهد و استان خراسان رضوی پتانسیل بسیار بالا و هواداران فوتبالی پرشور و نشاطی دارد. باید از ابراز لطف هواداران پدیده و مردم مشهد و خراسان که نسبت به انتخاب من ابراز لطف داشتند، تشکر کنم. قطعاً در ادامه راه با حمایت آنها، تیمی در خور شأن نام خراسان و‌ مشهد و فوتبال شرق کشور را راهی مسابقات خواهیم کرد.

گل‌محمدی افزود: از شرایط باشگاه پدیده کاملاً مطلع هستم و این شرایط در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتم، به من اعلام شده است و من هم با دیدی کاملاً باز و منطقی این تیم را انتخاب کردم. در ادامه راه نیز قطعاً به حمایت همه جانبه مدیران شهری مشهد نیاز داریم. هر چند که مدیرعامل باشگاه و دوستان دیگری که در این باشگاه مسئولیت دارند، حمایت بسیار خوبی را از تیم و کادر فنی دارند.

وی درباره شروع کار پدیده نیز گفت: تلاش ما این است تا پس از پایان ماه مبارک رمضان و براساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم، از 26 یا 27 خرداد استارت کارمان را در مشهد بزنیم و تمرینات را آغاز کنیم.

سرمربی تیم پدیده خراسان همچنین درباره بازیکنان مدنظرش گفت: برنامه‌ریزی ما این است که از ریخت و پاش و هزینه‌های مالی بیهوده جلوگیری کنیم. بر این اساس تمرکزمان روی جذب بازیکنان جوان و باانگیزه است. در کنار این موضوع به باشگاه اعلام کرده‌ام که با برخی نفرات فصل گذشته که مدنظر هستند، صحبت کنند.

وی افزود: همچنین به بازیکنان جدیدی در پُست‌های مختلف لازم داریم که در حال مذاکره با آنها هستیم و ان‌شاءالله از هفته آینده، کار جدی نقل‌وانتقالات پدیده را استارت می‌زنیم.

گل‌محمدی همچنین در خصوص انتخاب دستیارانش در تیم نیز گفت: اجازه بدهید تمرینات تیم آغاز شود و بعد درباره دستیاران صحبت کنیم. آن چیزی که در حال حاضر مهم است، اینکه با تلاش و همدلی و به دور از حاشیه کار خود را در پدیده پیش ببریم و تلاش کنیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار