گل‌محمدی: شرایط سختی برای دیدار مقابل پرسپولیس داریم؛ پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است

تهران (پانا) - سرمربی پدیده مشهد غیبت 7 بازیکنش در دیدار با پرسپولیس را عاملی برای سخت شدن این دیدار دانست.

کد مطلب: ۸۴۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گل‌محمدی: شرایط سختی برای دیدار مقابل پرسپولیس داریم؛ پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است

به گزارش سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس تهران گفت: خوشحالم که نخستین کنفرانس خبری را در مشهد و در روز تولد امام مهربانی‌ها برگزار می‌کنیم. در شب عزیزی باید بازی حساسی را برگزار کنیم. باید از مسئولین محترم شهری و استانی به خاطر برگزاری این رقابت در استادیوم امام رضا(ع) تشکر کنم.

وی افزود: راجع به مسائل فنی فعلا نمی‌شود زیاد صحبت کرد. شرایط سختی داریم به خاطر اینکه ۳ بازیکن پدیده در اردوی تیم ملی امید هستند. ۲ بازیکن مصدوم و ۲ بازیکن دیگر هم به خاطر مشکلاتی که در مدارکشان بود را در این بازی در اختیار نداریم. سربسته بگویم که مسئولین محترم شهر و استان باید توجه بیشتری به تنها نماینده استان در لیگ برتر داشته‌باشند. بازیکنانم با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی جدید پدیده ادامه داد: هواداران هم انشالله فردا در کنار ما خواهندبود. بازی تماشاگرپسندی را در این ورزشگاه زیبا امیدوارم از هر دو تیم ببینیم. وطنخواه و سایر مسئولان باشگاه پدیده زحمات زیادی کشیدند که این تیم زنده بماند و امروز در لیگ برتر هجدهم هم حضور داشته‌باشد.

گل‌محمدی در خصوص روند یارگیری تیمش در نقل و انتقالات گفت: اکثرا بازیکنانی گرفتیم که جوان و آینده‌دار هستند. هرچه بیشتر روبه جلو برویم، بهتر خواهیم‌شد.

سرمربی پدیده در رابطه با شناختش از پرسپولیس گفت: تنها تیم بدون تغییر در این فصل پرسپولیس بود و تمام بازیکنانی که فردا در مقابل ما به میدان می‌روند، سال قبل هم کنار هم تمرین کرده اند. پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی خواهدبود. جلوی مدافع عنوان قهرمانی بازی داریم و عدم تغییر تا حدی در شروع کار پوئن مثبت برای این تیم تلقی می‌شود. برخی از بازیکنانم در لیگ برتر کم‌تجربه هستند اما آنچه مهم است اینکه انگیزه داریم و خوب تمرین کرده‌ایم. امیدوارم تمرکزشان را حفظ کنند و بتوانند وظایفشان را به خوبی انجام دهند.

وی در خصوص تاکتیک تیمش در لیگ هجدهم گفت: باید اصول خود در حمله و دفاع را حفظ کنیم. بچه‌ها یاد گرفته‌اند که توپ را خیلی خوب انتقال دهند. در اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی هم دیدیم که توپ‌گیری خوب و ضدحملات سریع در دستور کار بسیاری از تیم‌ها قرار داشت.

گلمحمدی با انتقاد از برنامه‌‌ریزی سازمان لیگ و تیم ملی امید گفت: لیگ چهارم مرداد شروع می‌شود و در همین بازه زمانی ۲ بازی تدارکاتی برای تیم ملی امید درنظر گرفته‌می‌شود. ۳ بازیکنم را به همین دلیل در اختیار ندارم و فکر می‌کنم اگر بازیکنان در لیگ به میدان بروند، محک بهتری بخورند. تیم‌هایی مثل ما که سه بازیکن امید دارند کارشان سخت‌تر می‌شود. برخی باشگاه‌ها حتی برای یک بازیکن هم همکاری نکردند، این تناقض‌ها و برخورد دوگانه کار را سخت می‌کند. ما هم می‌شد بازیکن ندهیم و دلمان قرص‌تر باشد. همه‌جور همکاری با رده‌های مختلف داشتیم و خواهیم‌داشت اما کاش جوری برنامه‌ریزی کنند که تیم‌ها لطمه نخورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار