رئیس قوه قضاییه: حکام فاسد منطقه‌ای، فرعون زمانه‌ هستند

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه، برخی حکام منطقه‌ای فاسد و سازشکار با رژیم صهیونیستی را «فرعون زمانه» توصیف کرد و حضور حماسی امت اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس را مقدمه محو این رژیم غاصب و کودک‌کش از صحنه تاریخ دانست.

کد مطلب: ۸۲۷۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس قوه قضاییه: حکام فاسد منطقه‌ای، فرعون زمانه‌ هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز قدس، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: حضور گسترده، پرشکوه، حماسی و با بصیرت مردم در این راهپیمایی، هم در کشور ما و هم در سایر کشورهای اسلامی، پیام مهمی را برای کشورهای سلطه دارد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: این کشورها خصوصاً آمریکا فکر می‌کنند که با انتقال یک سفارتخانه به بیت‌المقدس می‌توانند یک حکومت غاصب کودک‌کش را که در طول قریب به 70 سال مظالم بسیاری را بر مردم فلسطین و امت اسلامی روا داشته، تثبیت کنند؛ در حالیکه حضور مردم نشان می‌دهد امکان تثبیت وجود ندارد و تا وقتی مردم بیدار و بصیر هستنند، کشورهای سلطه گر و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند کاری انجام دهند.

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: ما مطمئنیم این عزم راسخ مردم و این حضور گسترده امت اسلامی در اقصی نقاط دنیا خصوصا در ایران اسلامی، مقدمه‌ای خواهد بود برای آنکه این غده سرطانی هر چه زودتر از صحنه تاریخ حذف شود و حذف هم خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شکوه حضور مردم، اقتدار و وحدت امت اسلامی را نشان می‌دهد و تا وقتی مردم اینگونه در صحنه هستند، آمریکا و اذناب منطقه‌ای آن هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، اظهار کرد: علاوه بر این، حضور مردم پیام مهم دیگری هم دارد و آن این است که در این مقطع خاص که آمریکایی‌ها مدام مشغول تهدید و تحریم کشور و مردم ما هستند، مشاهده می‌کنند که ملت ما همیشه در صحنه حضور دارند و از این تهدیدها و تحریم‌ها هراسی به دل راه نمی‌دهند.

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه تا وقتی این اتحاد و بصیرت وجود دارد، آمریکا راه به جایی نمی‌برد و این ملت تسلیم نمی‌شود، به رویکرد برخی کشورهای منطقه در قبال آمریکا اشاره کرد و گفت: شاید آمریکا و کشورهای سلطه گر برخی حکام فاسد را بتوانند به همکاری بخوانند اما ملت ها تسلیم نمی‌شوند و از حقوق مردم فلسطین و سرزمینی که متعلق به جهان اسلام است، دفاع می‌کنند. ما مطمئنیم این رژیم جعلی، صهیونیستی، غاصب و کودک‌کش، از صحنه روزگار محو خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه همچنین خاطرنشان کرد: اگر برخی حکام فاسد در منطقه به ملت‌های خود اجازه می‌دادند که سخن خود را بگویند و به کشورهای سلطه سرسپردگی نشان نمی‌دادند، مسلمانان با این امکانات عظیم خود می‌توانستند ریشه رژیم صهیونیستی را برکنند اما همین امروز هم می‌بینیم که این حکومت‌ها خیانت می‌کنند و مدام مشغول سازش و همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. البته اینها فرعون‌های زمانه‌اند و به‌زودی در مقابل ملت‌های خود شکست خواهند خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار