رئیس پلیس راهور پایتخت: تمهیدات ترافیکی روز قدس تا پایان برگزاری مراسم ادامه دارد

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور پایتخت از تمهیدات ترافیکی این پلیس از دقایق اولیه صبح امروز در راستای برگزاری راهپیمایی روز قدس در نظم و امنیت خبر داد و گفت این تمهیدات تا پایان مراسم ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۲۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس راهور پایتخت: تمهیدات ترافیکی روز قدس تا پایان برگزاری مراسم ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مهماندار گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس، همکارانم از ابتدای صبح امروز علی رغم اینکه شب گذشته در راستای تمهیدات ترافیکی شب 23 ماه مبارک رمضان در حال انجام وظیفه بودند، در معابر و خیابان ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بلافاصله پس از سحر، برای کنترل ترافیکی راهپیمایی روز قدس در معابر و خیابان ها حاضر شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به اینکه مقصد نهایی راهپیمایان روز قدس، دانشگاه تهران است، محدودیت هایی در برخی معابر اعمال شده به گونه ای که از میدان فلسطین به سمت دانشگاه تهران امکان تردد موتورسیکلت و خودرو نیست؛ همچنین از خیابان های ضلع شمالی خیابان جمهوری به سمت دانشگاه تهران نیز محدودیت هایی اعمال خواهد شد که این محدودیت ها از خیابان فاطمی به سمت جنوب و دانشگاه تهران، ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: از هموطنان عزیز خواهشمندم برای رسیدن به مسیر راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و چنانچه با خودرو یا موتورسیکلت عازم راهپیمایی هستند، حتما وسیله نقلیه خود را در اطراف مسیر راهپیمایی ( در معابر و کوچه های اطراف) پارک کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تلاش داریم این راهپیمایی در نظم و امنیت کامل برگزار شود ، بیان کرد: قطعا همکارانم تا پایان راهپیمایی و اتمام مراسم با آمادگی کامل حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار