راهپیمایی مردم آذربایجان‌غربی به مناسبت روز قدس برگزار شد

ارومیه (پانا)- به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، راهپیمایی مردم روزه‌دار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی مردم آذربایجان‌غربی به مناسبت روز قدس برگزار شد

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی از ساعت 10 و نیم صبح امروز با حضور مردم مومن و روزه‌دار ارومیه برگزار شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس امسال در ارومیه از میدان ولایت فقیه، خیابان منتظری، میدان دفاع مقدس و بلوار رسالت به سمت مصلای امام خمینی(ره) بود و سخنران امسال روز جهانی قدس در این شهر نیز، حمیدرضا حاج بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش است.

مردم ولایی و انقلابی سراسر آذربایجان‌غربی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به نام روز قدس نامگذاری شده است، بار دیگر برای لبیک‌گویی به منویات امام خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خیابان آمده‌ بودند.

در این روز، مرد و زن و پیر و جوان و تمامی اقشار جامعه با مشت‌های گره‌زده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به شهر قدس و خروج ایالات متحده از برجام را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار