تل‌آویو ناامید شد؛ آرژانتینی‌ها دیدار با اسرائیل را لغو کردند

تهران (پانا) -به دنبال اعتراضات هواداران تیم ملی آرژانتین و با درخواست سرمربی این تیم دیدار آرژانتین و اسرائیل لغو شد.

کد مطلب: ۸۲۷۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تل‌آویو ناامید شد؛ آرژانتینی‌ها دیدار با اسرائیل را لغو کردند

قرار بود شنبه هفته آینده تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار پیش از جام جهانی به سرزمین‌های اشغالی سفر کند تا مقابل اسرائیل به میدان برود؛ دیداری که ساکنان اسرائیلی سرزمین‌های اشغالی برای انجام آن لحظه‌شماری می‌کردند زیرا قرار بود لیونل مسی در زمین حاضر شود.

اما سایت موندو آلبی سلسته دقایقی قبل در خبری اعلام کرد به دنبال اعتراضات اخیر از سوی هواداران تیم ملی آرژانتین و درخواست سامپائولی سرمربی این تیم و بازیکنان تیم ملی آرژانتین دیدار دو تیم لغو شده و این موضوع به اطلاع فدراسیون فوتبال اسرائیل هم رسیده است.

اسرائیلی‌ها مکان برگزاری این دیدار را که قرار بود در حیفا برگزار شود به بین‌المقدس تغییر داده بودند.

تیم ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی 2018 در اسپانیا اردو زده است و طی روزهای اخیر برخی از هواداران این تیم با حضور در تمرینات به دیدار با اسرائیل معترض شده بودند. به دنبال این اعتراضات سرمربی و کاپیتان تیم ملی آرژانتین از فدراسیون فوتبال کشورشان درخواست کردند تا دیدار با اسرائیل لغو شد و مدتی بعد فدراسیون فوتبال آرژانتین با ارسال نامه‌ای رسمی این دیدار را لغو کرد.

پس از اعلام رسمی لغو این مسابقه در کرانه باختری و رام الله مردم فلسطین به جشن و پایکوبی پرداختند و از لیونل مسی و هم تیمی‌هایش تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار