حضور گسترده و منسجم تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی روز قدس

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از حضور گسترده و منسجم تشکل های دانش آموزی در روز قدس خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده و منسجم تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی روز قدس

علیرضا مالک اشرفی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: روز جهانی قدس تنها متعلق به قدس شریف نیست بلکه روز مقابله مستضعفین و مستکبرین است. روز قدس به فرموده امام عزیزمان روز اسلام است.
وی ادامه داد: اعلام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام (ره) و گسترش آن به کشور های اسلامی فلسطین را به یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام تبدیل کرده است.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در این روز ملت های مسلمان و روزه دار به تبعیت از فرموده امام راحل همدردی و همراهی خود را با مقاومت طولانی مدت ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند همچنین همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی این ملت مقاوم به نمایش می گذارند.
وی روز قدس را روز وحدت و همگرایی امت اسلامی عنوان کرد و افزود: در این روز با تلاش مستکبران در تشدید اختلافات بین المللی مذاهب اسلامی مقابله و مبارزه می کنیم.
مالک اشرفی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط خاص بین المللی و منطقه ای دانش آموزان و فرهنگیان خراسان رضوی دوشادوش سایر اقشار ملت با حضوری گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داده و تجدید بیعتی با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند داشت.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده تشکل های دانش آموزی نیز به طور خاص و منسجم حضوری گسترده و چشم گیر خواهند داشت و به یاوه گویی های سران استکبار پاسخی کوبنده خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار