معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تولید سریال شیخ صفی‌الدین اردبیلی امسال کلید می‌خورد

اردبیل (پانا) - معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تامین اعتبار لازم ساخت این فیلم امسال کلید می‌خورد و انتظار داریم در انتقال فرهنگ صفوی به نسل‌های امروزی موفق عمل کند.

کد مطلب: ۸۲۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید سریال شیخ صفی‌الدین اردبیلی امسال کلید می‌خورد

سیدهادی حسینی درجریان دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: سلسله صفویان در یکپارچه کردن ایران اسلامی و توسعه سراسری مذهب شیعی اقدامات شایسته‌ای انجام دادند و ایران اسلامی مدیون این خاندان است .

وی ساخت سریال شیخ صفی‌الدین اردبیلی را ضروری دانست و افزود: با تامین اعتبار لازم ساخت این فیلم امسال کلید می‌خورد و انتظار داریم در انتقال فرهنگ صفوی به نسل‌های امروزی موفق عمل کند و بتوانیم به نحوی شایسته و مناسب در انجام این رسالت عمل و اقدام کنیم .

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه فرهنگ و هنر گفت: اردبیل هنرمندان مطرح و شاخصی در سطح کشوری داشته است که باید برای حمایت از این هنرمندان و فرهنگ‌دوستان اقدامات لازم در این استان انجام شود .

حسینی بیان کرد: با ایجاد ساختارهای صحیح فرهنگی در جامعه می‌توانیم زمینه را برای توسعه و ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی آماده سازیم که انتظار می‌رود این امر در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد .

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب ما، انقلاب فرهنگی بود، افزود: اگر بخواهیم در همه زمینه‌ها پیشرفت کنیم باید فرهنگ قوی داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار