معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ریشه در هویت تاریخی و دینی مردم دارد

اردبیل (پانا) - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ریشه در هویت تاریخی و دینی مردم اردبیل را دارد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ریشه در هویت تاریخی و دینی مردم دارد

علی اصغر مونسان درجریان بازدید از جشنواره غذاهای سنتی استان اردبیل اظهار داشت: بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ریشه در هویت تاریخی و دینی مردم اردبیل را دارد که به همین منظور حفظ و حراست از این آثار تاریخی بسیار حائز اهمیت است .

وی با اشاره به این که اردبیل جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار قابل توجهی دارد بیان کرد: در نظر گرفتن مشکلات و مسائل با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای انجام اقدامات لازم و توسعه گردشگری یک امر لازم و ضروری است که این مسئله باید مورد توجه واقع شود .

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : مؤلفه‌های گردشگری استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است که به همین منظور تلاش بر این است که از ظرفیت‌های لازم برای جذب گردشگران استفاده شود چرا که اردبیل در حال حاضر به قطب گردشگری کشور تبدیل شده است .

مونسان بیان کرد: غذاهای سنتی نیز به نوبه خود یکی از جاذبه‌های گردشگری در کشور و دنیا محسوب می‌شود که باید برای توسعه اقتصاد گردشگری استان از آن استفاده شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه گردشگری استان از آن به نحو احسن استفاده کنیم .

وی با اشاره به اهمیت جذب توریسم و گردشگران داخلی و خارجی تصریح کرد: توریسم درمانی با تکیه بر گردشگران جمهوری آذربایجان در این استان نیز به نوبه خود قابل توجه است که در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی برای ارائه خدمات به گردشگران باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار