مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مربیان تربیت بدنی و بهداشت و درمان:

معلم، دانش آموز و مدرسه باید بانشاط باشد

نیشابور (پانا)- همایش مربیان تربیت بدنی و بهداشت و درمان آموزش و پرورش نیشابور با هدف معارفه معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی و تبیین اهداف این دو حوزه در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره 2 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم، دانش آموز و مدرسه باید بانشاط باشد

حسین مهر آبادی در این برنامه گفت : شما در تربیت روح و جسم دانش آموزان تاثیر گذار هستید و مربیان تمام ساحتی در این حوزه فعالیت می کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: من دوست دارم معلم، دانش آموز و مدرسه را بانشاط کنید و این اتفاق نمی افتد مگر با مدیریت شما و در واقع میدان ورزش انها جایی است که دانش آموزان خود را به طور کامل نشان می دهند.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به نقش کارگروه ها در تصمیم گیری ها، گفت: هرجا دبیران تربیت بدنی و بهداشت وارد شدند، آسیب های اجتماعی نیز کمتر شده است.
حسین مهرابادی افزود: یکی از خواسته های ما از رییس جمهور، ساخت مجمتمع بزرگ فرهنگی ورزشی است که پیگیر هستیم به سرانجام برسد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این جلسه با تقدیر از معاونت پرورشی اسبق آموزش و پرورش، گفت: در دین اسلام صحت و سلامتی بدن از هر نعمتی ارزشمند تر است و یقینا این نعمت الهی وقتی ارزشمند تر و نیرومند تر است که با دین و معنویت عجین باشد و شما مربیان تربیت بدنی و سلامت مصداق تلفیق این دو موهبت الهی هستید.
اسماعیل سلیمانی با تشکر از کارشناس مسئولان بهداشت و سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش به جهت زحمات زیاد و کسب افتخارات زیاد در این دو حوزه، افزود: آموزش و پرورش نیشابور موفق شد در طرح دادرس، طرح 5 ستاره، جشنواره نوجوان سالم رتبه های اول استان و کشور را از آن خود کند و 13 تیم گروهی در رشته های ورزشی مقام برتر استان را کسب کرده ایم، در رشته شنا دو مربی و چندین دانش آموز به تیم ملی راه یافته اند و کارگاه های مختلف در این دو حوزه برگزار شده است.
وی ادامه داد: شماعزیزان حوزه سلامت و تربیت بدنی از توانمند ترین و متخصص ترین نیروهای آموزش و پرورش هستید و امیدواریم با تلاش شما در سال های آینده نیز جهش عظیمی در این دو بخش برداریم.
این مقام مسئول در پایان به حوزه اوثات فراغت اشاره کرد و گفت: من پذیرای تمام پیشنهادات و انتقادات شما هستم و تلاش ما این است که با بهره گیری از خرد جمعی بتوانیم بر توفیقات حوزه پرورشی و تربیت بدنی بیافزاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار