برگزاری جلسه بررسی مسائل حقوقی شهرداری وآموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-نشستی درجهت ایجاد تعامل و همکاری بیشتر و بررسی مسائل حقوقی فی مابین شهرداری، آموزش و پرورش و شرکت آجر سفید با حضور فرماندار اسلامشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بررسی مسائل حقوقی شهرداری وآموزش و پرورش اسلامشهر

در این نشست که معاون امور فنی و عمرانی فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش و نمایندگان شرکت آجر سفید نیز حضور داشتند، پس از بحث و بررسی و بیان نظرات حاضران در جلسه، امیراله حقیقی در سخنانی با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری اسلامشهر همواره حامی و پشتیبان آموزش و پرورش میباشند ،اظهار داشت: مسائل و اختلاف نظرهای حقوقی در نشست مشترک آموزش و پرورش و شهرداری اسلامشهر برطرف خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز اعلام آمادگی کرده تا نهایت همکاری را با شهرداری اسلامشهر جهت اجرای پروژه های تعریض معابر که نیاز به عقب نشینی دیوارهای برخی از مدارس اسلامشهر دارد، داشته باشد.
حقیقی ادامه داد: همچنین با توجه به سوابق قبلی و توافقنامه های منعقده بین شرکت آجر سفید و شهرداری اسلامشهر و آموزش و پرورش در زمینه واگذاری سرانه ها و تخصیص امور مربوطه که در مصوبات ارسالی شورای اسلامی شهر اسلامشهر به فرمانداری اشکالاتی رخ داده و لذا ابتدا ایرادات شکلی توافقنامه فوق توسط شورای اسلامی شهر اسلامشهر اصلاح و سپس برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری ارسال خواهد شد.
فرماندار اسلامشهر افزود: بحمدا... روحیه تعامل و همکاری مناسبی بین مسئولان شهرستان وجود دارد و با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد موارد اختلافی که در سالهای اخیر فی مابین آموزش و پرورش، شهرداری اسلامشهر و شرکت آجر سفید وجود داشت، بزودی برطرف میگردد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار