فرهنگ غنی سازی اوقات فراغت درمیان خانواده ها بایستی تبیین شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی  شهرستان نطنز گفت: هدف از تشکیل ستاد کمیته اوقات فراغت در آموزش و پرورش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پس از تعطیلی می باشد.

کد مطلب: ۸۲۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ غنی سازی اوقات فراغت درمیان خانواده ها بایستی تبیین شود

جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزی شهرستان نطنز با حضور مدیران کانون و دارالقران و پژوهش سرای دانش آموزی در آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

در این جلسه سید رضا حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن عرض خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: هدف از تشکیل ستاد کمیته اوقات فراغت در آموزش و پرورش غنی سازی اوقات دانش اموزان پس از تعطیلی می باشد.

وی افزود: یکی از دغدغه های خانواده ها غنی سازی مفید و کارآمد فرزندان انها می باشد که با برنامه ریزی وهمفکری می توان با تشکیل کلاس های مختلف این امررا انجام داد.

وی اظهار داشت: فرهنگ غنی سازی اوقات فراغت درمیان خانواده ها بایستی تبین شود.است که باید برای فرهنگ سازی گام های خوبی برداریم و یکی از راهکارها برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه برای اوقات فراغت دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه فعالیت های تابستانی است.

وی افزود: دانش آموزان با توجه به علاقمندی ها و توانایی های خود می توانند در رشته های قرآن و معارف اسلامی، آموزش رایانه، مشاوره، فنی ومهارتی، رباتیک، هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، خوشنویسی، و …) زبان انگلیسی ، رشته های ورزشی (فوتبال، فوتسال ،تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، آمادگی جسمانی و …)، خبرنگاری و عکاسی و … نام نویسی نموده و از یکم تیرماه در کلاسها شرکت کنند.

معاون پرورشی از کلیه دستگاه های فهرهنگی شهرستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تاکید نمودند و افزود با همکاری سایر ارگان ها می توان گام موثری در این زمینه برداشت.

وی صدور ابلاغ برای مدیران پایگاه تابستانی ، ارسال دستورالعمل اوقات فراغت به مدارس، برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران ومعاونین پرورشی مدارس ، برنامه ریزی کلاسهای تابستانی مدارس با رویکرد پرورشی ، بازدید ونظارت از روند فعالیتهای تابستانی ، تعیین نرخ مصوب در شورای آموزش وپرورش برای تمام مدارس به صورت یکسان،ایجاد پایگاه در تمام مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی بین پایگاه های مدارس وتجلیل منتخبین، تقدیر ازمجریان پایگاه های فعال منطقه در مراسم اختتامیه را از برنامه های ستاد اوقات فراغت برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار