برگزاری نشست غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب طر ح هجرت

کرج (پانا) - نخستین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و طرح هجرت 3 آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب طر ح هجرت

نخستین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و طرح هجرت 3 با حضور حجة الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه کمالشهر، مهران نیا معاون پرورشی و امور فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، قاسم پوستین دوز مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ، مسئولین دستگاههای برون سازمانی و درون سازمانی و مدیران مدارس در سالن شهدای فرهنگی این ناحیه روز چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 10:30 صبح برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیاز به کمک همه دستگاههای برون سازمانی دارد از یاری همه دستگاهها برون سازمانی در سال های قبل در بحث بهسازی ، بازسازی، شاداب سازی مدارس و همچنین طرح هجرت 3 تشکر و قدردانی نمود .

پوستین دوز با اشاره به برگزاری کلاس‌های هدفمند در اوقات فراغت دانش آموزان به رشد اجتماعی و فکری آنان کمک بسزایی می‌کند، گفت: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که اگر همراه با شناخت نیازمندی‌ها، رفع احتیاجات و برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد.که موجب بروز و شناسائی استعدادها و خلاقیت‌ها در بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

در ادامه حجة الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه کمالشهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت : اوقات فراغت فرصتی است برای نشان دادن استعداد ها ، خلاقیت ها ، ابتکارات و بهرمندی است .

وی در ادامه با بیان اینکه اینکه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فرصت مناسبی برای ارتقاء سطح فرهنگی وتربیتی اجتماع می باشد ، اظهار داشت: برای اینکه از اوقات فراغت به نحو احسن و شایسته استفاده شود اولین کار داشتن برنامه مدور است .

در ادامه مهران نیا معاون پرورشی و امور فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت یک راهبرد و یک برنامه برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش، مهارت آفرینی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تقویت مهارتهای اجتماعی در بین دانش آموزان ما است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برنامه‌ریزی ، صرف وقت و هزینه کردن در ارتباط با اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه و کشور می باشد.

در پایان نشست از مسئولین دستگاههای برون سازمانی و درون سازمانی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار