نماینده مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر گفت:

اختصاص اعتبار جهت پرداخت دیه زنان معسر در بودجه سال ۹۷

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ،در جشن گلریزان شهرستان اسلامشهر از اختصاص اعتبار برای پرداخت دیه زنان معسر در بودجه سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص اعتبار جهت پرداخت دیه زنان معسر در بودجه سال ۹۷

فاطمه ذوالقدر در این رابطه اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی کارهای خوبی را برای بودجه سال ۹۷ و ستاد دیه انجام داده ایم و مخصوصا درمسئله دیه زنان معسر که گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه در بودجه ۹۷ رقم خوبی به دیه زنان معسر اختصاص یافت و همانطور که می دانید مادر رکن اساسی زندگی و خانواده است و متاسفانه آمارهایی را داریم که افرادی با وجود سرپرست خانوار بودن به دلایل مالی و اقتصادی در زندان هستند و با این کار کمک خوبی به آزادی این زنان می شود.
ذوالقدربا اشاره به اینکه ستاد دیه نیز رقم هایی را به این موضوع اختصاص داده ،گفت: با آزادسازی زن و مادر یک خانواده از فروپاشی نجات مییابدو امیدواریم با این طرح تعداد زیادی از این زندانیان را با این سنت حسنه آزاد کنیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صدقه دادن در ماه مبارک رمضان بسیار اهمیت دارد و بنا بر فرمایش امام صادق(ع) صدقه در این ماه از روزه مستحبی نیز با ارزش تر است ولذا این سنت حسنه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار