برگزاری اولین نشست هم اندیشی بانوان ایثارگر بهزیستی استان مرکزی

اراک(پانا)- جلسه هم اندیشی بانوان ایثارگر بهزیستی استان مرکزی در محل این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست هم اندیشی بانوان ایثارگر بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه بزرگترین سد و مانع ورود دشمن به میهن روحیه ایثارگری است، گفت: امیدواریم بتوانیم با ارتقاء بخشی باتدبیر و امید دادن رضایتمندی را کسب کنیم.

زهرا امینی افزود: باید آرمان ها، هویت و اقتدار دفاع مقدس را حفظ کنیم و آن را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

وی از حضور فعال ایثارگران در بهزیستی استان قدردانی و بیان کرد: این عزیزان مرجع و الگوی استقامت و پایداری بوده اند و برای ما برکت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: ایثارگران باید برای شان و جایگاه خود ارزش قائل باشند و در جهت ترویج فرهنگ ایثار با رفتار و عمل خود گام بردارند.

امینی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ خانواده شهدا ابراز کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های بزرگوار آنان عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی حضور در جمع خانواده معزز شهدا را افتخاری بس عظیم دانست و گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه همه مسئولان و مدیران در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی دارند، افزود: شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان، الگوهای جاودانه برای ملت ایران هستندو ما ملزم هستیم بعنوان یک وظیفه دینی و ملی، فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ و ترویج کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار