تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل

شهرری(پانا)- وزیرعلوم به همراه جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

کد مطلب: ۸۲۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل

در این مراسم منصور غلامی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، مدیران، اساتید، کارکنان دانشگاه ها، دانشجویان و جمعی از کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در حرم مطهر امام راحل نسبت به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدرضا زمانی سرپرست دانشگاه پیام نور در این مراسم معنوی حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این آیین با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
جامعه دانشگاهی ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

منصور غلامی در این مراسم گفت: دانشگاههای جامعه محور با استفاده از تجربیات عملی و پژوهشی به دنبال حل مسائل مختلف از طریق مسیر عملی و تجربی هستند.
وی افزود: دانشگاهیان اعم از استادان، محققان و دانشجویان با استفاده از هوش و دانش در خدمت جامعه هستند و جزو سرمایه های گرانقدر نیروی انسانی کشور محسوب می شوند.
وزیر علوم همچنین به کسب رتبه شانزدهم علمی کشور در جهان و رتبه اول عملی در میان کشورهای اسلامی و منطقه اشاره کرد و گفت: حفظ شتاب علمی کشور از مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی است.
غلامی اضافه کرد: ایستادگی در مکتب امام راحل موجب خشم و نگرانی قدرت های استکباری شده است.
وزیر علوم همبستگی ملی را راز موفقیت انقلاب عنوان کرد و گفت: ایجاد امید، پرهیز از دوگانگی سیاسی، هوشیاری در برابر تهدیدهای دشمنان، پیروی از آرمان های امام راحل و تبعیت بی چون و چرا از منویات رهبر معظم انقلاب در دستور کار تمامی مردم کشور ایران باشد.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار