ادای احترام میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی به مقام شامخ امام راحل

شهرری(پانا) - 350 شخصیت برجسته خارجی شرکت کننده در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۸۷۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی به مقام شامخ امام راحل

آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه امسال 350 مهمان خارجی از 81 کشور جهان برای شرکت در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی درایران حضور یافته اند، اظهار داشت: نخبگان مسلمان با حضور در این کنفرانس به جهانیان ثابت کردند که راه و آرمان امام خمینی(ره) در میان امت مسلمان همچون گذشته زنده است.

وی در ادامه افزود: امروز به لطف راهنمایی های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آرمان های امام راحل در جهان اسلامی عملیاتی شده و یا در حال عملی شدن است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار قدس،محور وحدت امت در حالی در ایران برگزار می شود که دشمنان به دنبال ایجاد توطئه و جنگ افروزی در منطقه و کشور هستند، عنوان کرد: برگزاری این کنفرانس در ایران اسلامی بیانگر اقتدار و امنیت ایران اسلامی است.

وییادآور شد: حضور پرشور میهمانان خارجی در این کنفرانس به معنای بیعت دوباره مسلمانان با امام راحل و اهداف بلند ایشان است.

شایان ذکر است ،شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با حجت الاسلام سید حسن خمینی نیزدیدار کردند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار