مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم:

معرفی کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

قم (پانا)- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت قم کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی و بین المللی رضوی برای علاقه مندان معرفی می شود.

کد مطلب: ۸۲۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

حجت الاسلام و المسلمین عطاءالله جباری در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان اقدام بسیار مبارکی است که با وجود همه مشکلات و محدودیت ها به همت مسؤولان امر دایر شده است.

وی با بیان اینکه معرفی آخرین دستاوردها و ظرفیت های عظیم استان قم در حوزه های گوناگون قرآنی می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این نمایشگاه حضور یافته و فعالیت ها و اقدامات در حوزه قرآن و عترت را برای عموم علاقه مندان به نمایش گذاشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با بیان اینکه در نمایشگاه قرآن و عترت کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی و بین المللی رضوی که در حال برگزاری است، برای علاقه مندان معرفی می شود، گفت: کتاب های این جشنواره کاملا کاربردی و خوش خوان بوده و این جشنواره خانواده محور است و کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند در آن شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار