راه یابی 20 نفر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت از نیشابور

نیشابور ( پانا ) - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از راه یابی ۲۰نفر از کارکنان و دانشجویان این دانشکده به مرحله کشوری در بخش آوایی و معارف قرآنی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی 20 نفر به  جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت  از نیشابور

محمدباقر دلخوش گفت: در بخش آوایی ویژه دانشجویان، محمدجواد مهدوی، مهدیه متولی و مهدیه عطاءالهی به مرحله کشوری آوایی در رشته های " حفظ و قرائت راه یافتند.

وی در خصوص زمان برگزاری و اعلام نتایج آوایی بخش کارکنان افزود: آزمون مرحله شفاهی بخش کارکنان بعد از اتمام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که پس از داوری نتایج اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش معارف قرآنی که آزمون بصورت هم زمان برای دانشجویان و کارکنان برگزار شد،۱۱ نفر از کارکنان و اساتید ، ۹ نفر از دانشجویان این دانشکده به مرحله کشوری در رشته های احکام، نهج البلاغه،احادیث اهل بیت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، سیره معصومین، صحیفه سجادیه، پرسمان قرآنی، ترجمه و تفسیر قرآن کریم و حفظ موضوعی قران کریم راه یافتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۲۸۴نفر از کارکنان این دانشکده در جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند که نسبت به سال قبل رشد ۳۰۰درصدی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار