امام جمعه اردبیل:

کمک‌های ستاد دیه و خیران در آزادسازی زندانیان جرائم مالی شایسته تحسین است

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت: کمک‌های ستاد دیه و خیران در آزادسازی زندانیان جرائم مالی شایسته تحسین است.

کد مطلب: ۸۲۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های ستاد دیه و خیران در آزادسازی زندانیان جرائم مالی شایسته تحسین است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم جشن گلریزان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: کمک‌های ستاد دیه و خیران در آزادسازی زندانیان جرائم مالی شایسته تحسین است و از این که امروز شاهد هستیم که زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی توسط خیران فراهم می شود خوشحالیم .

وی با اشاره به این که ثواب و اجر آزادی زندانیان جرائم مالی بسیار بالا است افزود: از این که در جامعه ما خیران و افراد نیکوکاری این ثواب و اجر معنوی را درک کرده‌اند این موضوع قابل تحسین است .

امام جمعه اردبیل گفت : متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی برخی افراد بی‌گناه در زندان به سرمی‌برند که این امر آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد .

عاملی بیان کرد: از مسئولان استان انتظار می‌رود زمینه پویایی اقتصادی منطقه را فراهم کنند تا دیگر شاهد نباشیم که برخی به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند .

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود برای پویایی اقتصاد استان اردبیل اقدامات اساسی انجام شود و از منابع ملی اعتبارات لازم برای پویایی اقتصاد و اشتغال فراهم شود .

امام جمعه اردبیل گفت: نیاز است علاوه بر خیران مسئولان نیز در راستای پویایی اقتصاد منطقه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیشگام باشند تا شاهد باشیم که هیچ فردی به دلیل مشکل مالی در زندان به سر نمی‌برد .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز گفت: در حال حاضر 19.2 درصد زندانیان استان اردبیل مربوط به جرائم مالی است .

یوسف خدادادی ‌اظهار داشت: در حال حاضر 19.2 درصد زندانیان استان مربوطه به جرائم مالی و مشکلات اقتصادی است که انتظار می‌رود با همت خیران و کمک‌های مسئولان زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار