اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی برگزار شد

دشتی (پانا) - اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی در سال ٩٧ با موضوع « تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی » در دفتر امام جمعه خورموج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی برگزار شد

در این نشست امام جمعه خورموج و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی گفت: جایگاه شورای فرهنگ عمومی رفیع و بسیار با اهمیت است و بوسیله این شورا آسیب ها شناسایی و مرتفع می گردد.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: در طی این سال ها مقام معظم رهبری نگاهی ویژه به مساله اقتصادی داشته اند و در سال ٩٧ با عنوان حمایت از کالای ایرانی به رونق چرخه اقتصادی کشور توجه خاصی دارد.

وی اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی یک موضوع عمومی است و برای تحقق آن همه اقشار باید وارد میدان شوند.

مصلح تصریح کرد: در سطح شهرستان بادرایت فرماندار ادارت موظف به خرید آثار تولیدکنندگان بومی و کالای ایرانی هستند ولی باید مردم نیز اعتماد بیشتری به تولیدات داخلی داشته باشند.

فرماندار دشتی و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی نیز ضمن قدردانی از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات گفت: شورای فرهنگ عمومی بایستی تجمیع تفکرات فرهنگی کل جامعه باشد و می تواند در امورات فرهنگی شهرستان و رفع مشکلات فرهنگی حائز اهمیت باشد.

عبدالله نادری افزود: کلیه اعضا شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید پیگیر امورات فرهنگی باشند و موظف هستند که امورات فرهنگی در سطح شهرستان را پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: همانطور که عنایت دارید مقام معظم رهبری در سلسله شعارهای سال های گذشته به گونه ای توجه به وضعیت اقتصادی جامعه را مطرح نمودند.

وی اضافه کرد: در جامعه کنونی مصرف کالای ایرانی فقط به مصرف کننده مرتبط نمی شود و باید تولید کننده هم تولیدات خود را قابل استفاده برای آحاد ملت از لحاظ کمی و کیفی تولید کند و حرفی برای گفتن در برابر محصولات خارجی داشته باشد و انشاء الله با هماهنگی موجود بتوانیم اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام دهیم‌.

نادری یادآور شد: کشور در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و در این جبهه اقتصادی همه باید احساس تکلیف کنند.

وی افزود : نشست شورای فرهنگ عمومی با هدف برنامه ریزی بهتر و با استفاده از نظرات اعضا در جهت تحقق آن تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار