مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: نرخ پوشش مدارس مجری طرح نماد افزایش پیدا کند

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در دیدار با گروه ارزیاب و نظارت وزارتی مدارس مجری طرح نماد، بر افزایش نرخ پوشش مدارس مجری طرح نماد، نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان، تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: نرخ پوشش مدارس مجری طرح نماد افزایش پیدا کند

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در نشستی که با حضور گروه ارزیاب و نظارت وزارت آموزش و پرورش طرح نماد، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره مراقبت در برابرآسیب های اجتماعی تشکیل شد؛ بر افزایش نرخ پوشش مدارس مجری طرح تاکید کرد.

وی افزود: طرح نماد در راستای اجرای سند ائتلاف نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) با همکاری سایر ادارات و ارگان ها و با محوریت آموزش و پرورش به منظور استقرار نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و مهار زمینه های آسیب اجتماعی در سه فضای مدرسه، خانواده و محله با تأکید بر مدرسه به عنوان جدی ترین فضای اجتماعی کودکان و نوجوانان در مدارس مجری استان کردستان اجرا شد.

در ادامه این نشست نمایندگان گروه ارزیابی و نظارت طرح نماد نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح، مراحل اجرای طرح شامل جلسات توجیهی و آموزش های ارتقایی و شیوه اجرا و مستندسازی فعالیت ها و اقدامات انجام شده در استان کردستان را بسیار عالی و قابل توجه عنوان کردند و گفتند: از تمامی ظرفیت ها به خوبی استفاده شده است و استان کردستان جزو استان های برتر در اجرای طرح است.

در پایان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز بهمراه رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با طرح نماد بیان داشتند.

شایان ذکر است؛ گروه ارزیاب و نظارت وزارت آموزش و پرورش طرح نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) به همراه رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل، کارشناسان مربوطه و نماینده دادگستری طرح نماد از 12 مدرسه آموزش و پرورش شهرستان کامیاران و ناحیه یک سنندج مجری طرح نماد بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار