فرماندار اسلامشهر:

تکریم خانواده معظم شهداء و جانبازان سرافراز وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت است

اسلامشهر (پانا)-همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، فرماندار اسلامشهر با خانواده شهید ودو جانباز سرافراز شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده معظم شهداء و جانبازان سرافراز وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت است

در این دیدارها که جانشین فرمانده انتظامی ، رئیس شورای اسلامی ، بخشدار مرکزی، روسای بنیاد شهید و امور ایثاگران و اداره ورزش و جوانان و مشاور امور ایثارگران فرمانداراسلامشهر نیز حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه با آزاد سازی خرمشهر قلب امام راحل(ره) و ملت بزرگ ایران شاد شد، افزود: این روز بزرگ برای همه ایرانیان روزی تاریخی و به یادماندنی است و هرگز فراموش نخواهد شد.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به رشادتها و جانفشانی هایی که رزمندگان برای آزاد سازی خرمشهر داشتند، تصریح کرد: سوم خردادماه متعلق به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که می توان انجام داد.
حقیقی ادامه داد: تکریم خانواده معظم شهداء و جانبازان سرافراز وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت است، چرا که سرچشمه آرامش کنونی کشور مدیون از خود گذشتگی و جانفشانی شهداء و ایثارگران و همچنین صبر و ایثار خانواده های آنان است.
شایان ذکر است در، این دیدارها با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید مهدیزاده و جلال توکلی و حبیب اله سالاروند دو جانباز سرافراز شهرستان تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار