مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش :

آموزش و پرورش محور تحول نیروی انسانی و در نتیجه محور تحول جامعه است

تهران (پانا)- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش در بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: محور تحول در جامعه نیروی انسانی است و محور تحول نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۲۴۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش محور تحول نیروی انسانی و در نتیجه محور تحول جامعه است

محمدرضا مسیب زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن که در مصلی تهران در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: اگر آموزش و پرورش پویا و خلاق باشد به تبع آن پویایی و خلاقیت در کل کشور حاکم می شود.

وی در ادامه گفت: خدا را شاکریم که به برکت نظام جمهوری اسلامی و در سایه رهبر معظم انقلاب کشوری داریم که قرآن در آن جایگاه ویژه ای دارد و باید توجه داشته باشیم که کیفیت ارائه آموزش های قرآنی اهمیت دارد زیرا قرآن مجید بهترین هدایت گر است و باید آموزشش در بهترین بستر صورت گیرد.

مسیب زاده با تشکر از وزارت ارشاد جهت افتتاح این نمایشگاه تصریح کرد: امسال آموزش و پرورش با نمونه ای از کارهای عملیاتی که در مدارس اجرا شده حضور دارد و باعث افتخار ماست که که همه غرفه های آموزش و پرورش مثل فرشتگان زمینی و نورباران همه بیانگر فعالیتهای انجام شده در سطح مدارس توسط همکاران ما صورت گرفته است.

وی غرفه آموزش و پرورش را با وجود کوچکی فضا بسیار خوب و با کیفیت برآورد کرد و گفت: اینها بهانه ای برای نزدیک شدن به آموزه های قرآن و ایجاد انس با قرآن است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون اهمیت حفظ قرآن گفت: با تاکیدات وزیر و حمایت های معاونین وزارتخانه طرح ده میلیون حافظ قرآن در دست بررسی است و امسال مسابقاتی جهت حفظ جزء 30 قرآن و سوره های کوتاه برگزار خواهیم کرد تا دانش آموزان را ترغیب و تشویق به حفط آیات کلام الله مجید کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار