مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

پوشش 87 هزار دانش آموز خوزستانی در طرح ملی شهاب

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پوشش 87 هزار دانش آموز خوزستانی در طرح ملی "شناسایی و هدایت استعدادهای برتر" خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 87 هزار دانش آموز خوزستانی در طرح ملی شهاب

محمد تقی با بیان اینکه این طرح برای دوره دوم ابتدایی و پایه هفتم متوسطه اول در سراسر کشور اجرا می شود، اظهار کرد: طرح شهاب حاصل تفاهم نامه بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش است که توسط ستادها و کارگروه های استانی، شهرستانی و آموزشگاهی در حال اجرا است.

وی در عین حال با اظهار اینکه در سال تحصیلی جاری 12 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش خوزستان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، توضیح داد: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال تحصیلی آینده این تعداد به 24 منطقه افزایش خواهد یافت.

تقی زاده با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان و مدارس مجری این طرح اظهار داشت: به منظور آشنایی آموزگاران پایه چهارم ، مدیران ، معاونین و نیروهای ستادی روند اجرای این طرح ملی، 90 کارگاه آموزشی در سطح 12 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان مهمترین هدف اجرای این طرح ملی را توصیف ویژگی های استعدادی دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی و هدایت آموزشی و تربیتی استعدادهای برتر و آماده سازی آن ها جهت ایفای نقش در آینده از دیگر اهداف اجرای این طرح ملی در خوزستان است.

گفتنی است نشست ستاد اجرایی شهاب آموزش و پرورش خوزستان با حضور رئیس بنیاد نخبگان، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، رئیس اداره مشاوره، رئیس اداره آموزش ابتدایی و رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش خوزستان در سالن تدبیر حوزه ستادی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار