مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

راهیابی 7 معلم خوزستانی به مرحله کشوری چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی 7 معلم خوزستانی به مرحله کشوری چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 7 معلم خوزستانی به مرحله کشوری چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

محمد تقی زاده با اظهار اینکه مرحله استانی چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، گفت: چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مرحله استانی شاهد حضور 42 اثر از سراسر استان بود که از این تعداد 7 اثر به عنوان آثار برگزیده استانی معرفی و به مرحله کشوری این رقابت ها که در تهران برگزار خواهد شد؛ راه یافتند.

وی مهمترین هدف برگزاری این دوره از جشنواره را ارتقای سطح علمی و آشنایی هرچه بیشتر مدرسان با روش های نوین تدریس درس تفکر و سبک زندگی دانست و خاطرنشان کرد: آمادگی هرچه بیشتر مربیان، معاونین پرورشی و دبیران جهت تدریس دروس مربوطه در پایه های هفتم و هشتم از دیگر اهداف برگزاری این دوره از جشنواره در خوزستان است.

تقی زاده در عین حال با اظهار اینکه در این دوره از جشنواره 3 فرهنگی مدرس پایه هفتم و 4 فرهنگی مدرس پایه هشتم به رقابت های کشوری راه یافتند، تصریح کرد: فرشته خسروانی از بهبهان، زبیده افراشته از باغملک و محمود احمدزاده دیلمی از آبادان در بخش تدریس پایه هفتم به عنوان مدرسان برتر استانی به رقابت ها کشوری راه یافتند. همچنین مهتاب ورزنده از بهبهان، نازی عفری از ناحیه دو اهواز، گل چهره کوهزر از کارون و کبری بیلاوی از ناحیه 1 اهواز موفق به راهیابی به مرحله کشوری این دوره از جشنواره در بخش تدریس پایه هشتم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار