مزاج‌شناسی و تشخیص بیماری‌ها در دومین جشنواره طعم سلامت

تهران (پانا) - مزاج شناسی در دومین جشنواره طعم سلامت در ماه مبارک رمضان در برج میلاد برای بازدید کنندگان به شکل رایگان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مزاج‌شناسی و تشخیص بیماری‌ها در دومین جشنواره طعم سلامت

به گزارش روابط عمومی جشنواره طعم سلامت، مزاج شناسی در دومین جشنواره طعم سلامت با هدف تشخیص بیماری ها ، ترویج و توسعه فرهنگ تغذیه سالم برای بازدیدکنندگان انجام می شود.

مزاج، کیفیتی است در طب سنتی، که از مخلوط شدن عناصر در بدن پیدا می‌شود و دانش شناخت مزاج، از مباحث مهم و بنیادین در طب سنتی است.

علاقه مندان با حضور در برج میلاد و جشنواره طعم سلامت می توانند از خدمات ارائه شده در این زمینه استفاده کنند.

دومین جشنواره طعم سلامت به همت مرکز فرهنگی تحقیقاتی غذای سالم با همکاری برج میلاد و اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت با شعار «پس انداز سلامتی با غذای سالم» در راستای تحقق طرح تحول سلامت در بُعد اصلاح سبک تغذیه و حمایت از کالای ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ارائه مشاوره طب سنتی، مشاوره تغذیه، عنبیه شناسی و رایحه درمانی از دیگر امکاناتی است که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.

علاقه‌مندان می توانند با حضور در این جشنواره از ساعت 17 تا 1 بامداد علاوه بر بازدید از جشنواره، از مشاوره مزاج شناسی نیز بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار