رئیس شورای شهر تهران: دو ماه برای تعیین نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس عقب هستیم

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت: «باید نرخ‌های کرایه تاکسی و بخش خصوصی اتوبوسرانی، سال گذشته تعیین تکلیف می‌شد اما دو ماه از این موضوع عقب هستیم».

کد مطلب: ۸۲۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهر تهران: دو ماه برای تعیین نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس عقب هستیم

در جلسه علنی روز سه‌شنبه شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری به لایحه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس مورد بررسی قرار گرفت. محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این باره گفت: «فرمانداری دو ایراد به نرخ بلیت اتوبوس‌ها وارد کرده که یکی در خصوص افزایش بلیت‌ها بیش از ۱۲.۵ درصد است که در این خصوص ۵۰ تومان قیمت بلیت را کاهش داده تا این اشکال برطرف شود. همچنین در خصوص ساعت کاری شبانه، ما به قانون کار استناد کرده‌ایم.»

احمد مسجدجامعی دیگر عضو شورای شهر تهران در این رابطه توضیح داد: «در خصوص ساعت کاری شبانه می‌توان به لایحه سال گذشته استناد کرد که ضریب خدماتی در آن، همین میزان بود و فرمانداری به آن اعتراضی نکرده است، برخی اعضای شورا با نظر کمیسیون مخالفت کرده‌اند.»

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز در این خصوص گفت: «نمی‌توان بیش از این نرخ‌ها را بلاتکلیف گذاشت. باید نرخ‌های کرایه تاکسی و بخش خصوصی اتوبوسرانی، سال گذشته تعیین تکلیف می‌شد و اگر ما باز هم با نظر فرمانداری مخالفت کنیم، این مصوبه به شورای حل اختلاف می‌رود و بلاتکلیفی طولانی‌تر می‌شود. در حال حاضر نیز ما با دو ماه تأخیر، نرخ‌ها را تعیین کرده‌ایم و مردم و رانندگان تاکسی منتظر نرخ‌های جدید هستند.»

در نهایت اعضا با ۱۷ رأی به نظر کمیسیون رأی دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار