تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت توزیع برق استان مرکزی

اراک (پانا) - گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برای سیزدهمین سال متوالی تمدید شد.

کد مطلب: ۸۲۳۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت توزیع برق استان مرکزی

سرممیز تیم ممیزی در جلسه اختتامیه ممیزی این شرکت گفت: سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی شامل مدیریت کیفیت ۹۰۰۱:۲۰15 ISO ، سیستم مدیریت زیست محیطی ۱۴۰۰۱:۲015 ISO وسیستم مدیریت ایمنی و سلامت حرفه‌ای ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ OHSAS و برای یک دوره یک ساله دیگر تمدید شد.

آذرنیا ضمن ابراز تشکر از همکاری و همیاری تمامی کارکنان، نقاط قوت، ضعف و فرصت های بهبود سازمان را تشریح کرد و بهره گیری از این عوامل را در جهت رشد و تعالی سازمان و رسیدن آن به اهداف عالیه سازمانی مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز اجرای نقطه‌نظرات تیم ممیزی را در راستای بهبود مستمر شرکت ارزشمند عنوان کرد.

محمد اله داد افزود: فرهنگ سازی برای پیاده کردن سیستم مدیریت یکپارچه از اولویت های این شرکت است که با برنامه ریزی و آموزش تمام کارکنان در سال های اخیر سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در این شرکت نهادینه شده است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به منظور ارائه خدمات مناسب و مستمر توزیع انرژی الکتریکی جهت تحقق توسعه پایدار با استقرار، اجرا، نگهداری و بهبود اثربخش سیستم مدیریت یکپارچه خود را ملزم به بهبود مداوم در عملکرد کیفی، ایمنی و سلامت حرفه‌ای می داند.

ممیزان با حضور در حوزه های مختلف کاری شرکت،‌فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده را در تطابق با الزامات استاندارد مورد ممیزی قرار دادند و در نهایت با تمدید گواهینامه این شرکت موافقت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار