انتقاد دولتی‌ها از انتشار جزئیات «مخدوش» جلسات غیرعلنی مجلس

تهران (پانا) - مشاور رئیس‌جمهوری و سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به انتشار روایاتی «گزینشی» و «مخدوش» شده از جلسات غیر علنی مجلس واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۸۲۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد دولتی‌ها از انتشار جزئیات «مخدوش»  جلسات غیرعلنی مجلس

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری به نحوه انتشار مسائل مطرح در جلسات غیر علنی مجلس شورای اسلامی که با حضور وزرای دولت و معاونان رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود، واکنش نشان داد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:

«اگر قرار است پس از هر جلسه غیر علنی مجلس چند روایت ناقص و مخدوش و گزینش شده از آن جلسه داشته باشیم آیا بهتر نیست جلسه را علنی برگزار کنیم؟»

پیش از توئیت آشنا، بهرام قاسمی ، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به انتشار جزئیاتی غیر قابل تایید از جلسه غیر علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ( اینجا ) به پانا گفته بود: «بنده در جلسه غیر علنی مجلس حضور نداشتم و سخنان دکتر ظریف را ندارم. اما هر آنچه را از جانب وزیر امور خارجه برخی نمایندگان محترم از یک جلسه غیر علنی مطرح کرده‌اند بنا بر تصور شخصی من کاری نادرست است چراکه جلسه غیر علنی قواعد خاص خود را دارد.»

وی افزود: «جلسه مجلس غیر علنی بوده، سخنانی مطرح شده است و من حضور نداشتم و حتی اگر حضور داشتم به دلیل غیرعلنی بودن جلسه نمی‌توانستم اظهار نظر کنم. »

قاسمی گفت: «آنچه نمایندگان و اشخاص مختلف از جلسه دیروز مطرح کرده‌اند، کار درستی نیست و اظهار نظر درباره یک جلسه غیرعلنی برای من قابل درک نیست.»

مسائل و واکنش‌های آورده شده در فوق به انتشار جزئیاتی از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، علی شمخانی، دبیر و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در خصوص فراز و نشیب مذاکرات برجامی با اتحادیه اروپا و FATF مربوط است.

خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها روز گذشته به نقل از ظریف و عراقچی اظهاراتی را به نقل از شماری از نمایندگان مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار