رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس: آسیب های اجتماعی از بین برنده سرمایه های مادی و معنوی جامعه هستند

شیراز (پانا) - رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: آسیب های اجتماعی سرمایه های مادی و معنوی جامعه را از بین می برند وضرورت مقابله جدی با این آسیب ها برهیچ کس پوشیده نیست.

کد مطلب: ۸۲۳۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس: آسیب های اجتماعی از بین برنده سرمایه های مادی و معنوی جامعه هستند

لیلا نورافشان،درجلسه کار گروه ارزیابی و نظارت بر اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با حضور ارزیابان کشوری این طرح برگزار شد گفت:این طرح با هدف تربیت نسل سالم ، اجتماعی و خود کنترلی انجام می شود و در آن والدین یکی از مهمترین اضلاع نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان هستند .

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس ، گفت: این طرح یک طرح علمی، آکادمیک و مترقی است که به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح اجتماعی ، برای آموزش دانش‌آموزان و خودمراقبتی در برابر آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

نور افشان با بیان اینکه" آسیب های اجتماعی سرمایه های مادی و معنوی جامعه را از بین می برند" اظهار کرد: با توجه به این وضعیت، ضرورت مقابله جدی با این آسیب ها برهیچ کس پوشیده نیست .

وی گفت: موضوعی که نقش خانواده را در نظام مراقبت برجسته تر نموده است، کمک به انجام این رسالت مهم توسط والدین نیازمند برای تقویت دانش و مهارت آنها در امر تربیت صحیح است که برای این امر محتوای آموزشی تدوین و دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گفت: آموزش های ارتقایی ،با کمک سفیران نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و به منظور بالا بردن سطح دانش و مهارت دانش آموزان ، خانواد و مدرسه انجام شده است.

نورافشان افزود:این آموزش ها بر سه محور ارتقای دانش و مهار ت سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در داش آموزان و ارتقای دانش و مهارت های معلمان و والدین در خصوص تربیت فرزند سالم ، استوار است .

وی گفت: برای ارتقاء سطح دانش معلمان ،دوره ضمن خدمت حضوری برای تمامی همکاران فرهنگی در مراکز تست سنتر پیش بینی شده است که منبع آزمون نیز کتاب راهنمای تدریس " پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتار های پر خطر " ویژه دوره ابتدایی و متوسطه می باشد که فایل pdf این منابع در تابلو اعلانات ltms و یا سایت معاونت تربیت بدنی و سلامت به آدرس http://sport.farsedu.org اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی بار گزاری گردیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار