اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان قم

لباس هماهنگ دانش آموزان در سال تحصیلی 98-1397توسط شورای مدرسه مدیریت می شود

قم (پانا)- به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم لباس هماهنگ دانش آموزان در سال تحصیلی 98-1397توسط شورای مدرسه مدیریت می شود.

کد مطلب: ۸۲۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
لباس هماهنگ دانش آموزان در سال تحصیلی 98-1397توسط شورای مدرسه مدیریت می شود

علی یوسفی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان قم در مصاحبه ای پیرامون لباس هماهنگ دانش آموزان گفت: بر اساس مصوبه ستاد لباس دانش آموزی در سال تحصیلی 98-1397 لباس هماهنگ دانش آموزان با استفاده از پارچه های با کیفیت تولیدداخل در کلیه واحدهای پیش دبستانی و تمام دوره های تحصیلی با استفاده از مدل های تعریف شده انجام خواهد شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان گفت : تولید منسوجات داخل کشور در راستای حمایت از کالای ایرانی براساس جدولی از سوی کارشناسان خبره تهیه گردید که تولیدکنندگان لازم است نسبت به تهیه این پارچه اقدام نمایند.

یوسفی تصریح کرد : با توجه به وجود تولیدکنندگان داخل استان از وجود تولیدکنندگان خوش سابقه که حقوق اولیاء و دانش آموزان را رعایت کرده و رضایت آن ها را جلب کرده اند استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به این که اولیا خریدار لباس هستند و باید حقوق آنها بدقت رعایت شود گفت، با تولید کنندگانی که به هر نحو موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان قم از تولیدکنندگان خواست با توجه به بازار ارزشمندی که در تهیه و توزیع لباس دانش آموزی فراهم شده ، مواردی همچون تکریم ارباب رجوع ، تحویل لباس همزمان با اولین مراجعه، مهیا نمودن فضای مطلوب توزیع، برخورد مطلوب همراه با رعایت شئونات اسلامی و تلاش جهت رضایت مراجعان را همواره مدنظر قرار دهند و آن را جزءاصلی ترین اولویت کار خود محسوب نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امسال سال دوم طرح هماهنگ دانش آموزان است به همین دلیل وبمنظور رعایت حقوق خانواده ها، لباس هماهنگ دانش آموان شامل مدل و رنگ، در سال دوم طرح تغییر نخواهد کرد وثابت باقی خواهد ماند تا دانش آموزانی که نیاز به لباس ندارند هزینه مجددی جهت پرداخت لباس متحمل نشود.

یوسفی با اشاره به حجم گسترده تهیه و توزیع لباس دانش آموزان یادآور شد تولیدکنندگان باید بگونه ای برنامه ریزی نمایند تا اولیاء و دانش آموزان بتوانند با یکبار مراجعه لباس خود را بطور کامل دریافت نمایند تامشمول جریمه نشوند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان گفت: بمنظور هماهنگی هر چه بیشتر، نرخ لباس دانش آموزان در سراسر استان بصورت نرخ واحد پیش بینی شده است و این نرخ در معرض دید اولیاء محترم قرار داده خواهد شد.

وی در خصوص مکان توزیع لباس عنوان کرد: مکان توزیع لباس باید متناسب با شان مراجعان و نزدیکترین محل به مدرسه باشد ضمن آن که از جهت سهولت ایاب و ذهاب نیز مناسب باشد.

یوسفی از دیگر شرایط مکان توزیع را فروشندگان خوش برخورد عنوان کرد و گفت لباس دانش آموزی بعنوان یک فعالیت فرهنگی و پرورش است و باید متفاوت از فروشگاههای دیگر باشد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت ، با تولیدکنندگان لباس دانش آموزی توسط شورای مدرسه قرارداد منعقد می گرددواز تولید کنندگان تضمین لازم اخذ خواهد شد.

وی در پایان از شوراهای انجمن اولیا و مربیان و شورای مدرسه و تک تک اولیاء خواست بر نحوه ی توزیع لباس نظارت نمایند و گزارش تخلفات را به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار