سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی: نقد از خود و پاسخگویی به سوالات جامعه در کانون توجه ما باشد

تهران (پانا) - سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکید کرد که اعضای سازمان به ویژه مدیران، نقد از خود و پاسخ‌گویی به سوالات جامعه را در کانون توجه خویش قرار دهند.

کد مطلب: ۸۲۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی: نقد از خود و پاسخگویی به سوالات جامعه در کانون توجه ما باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حیدر تورانی در جلسه شورای مدیران اظهار کرد: اعضای سازمان به ویژه مدیران، نقد از خود و پاسخ‌گویی به سوالات جامعه را در کانون توجه خویش قرار دهند.

وی افزود: ارزیابی کیفی مستمر از برنامه سال جاری (1397)، ما را از حرکت در مسیر برنامه کلان ششم توسعه و پی‌گیری تحقق حداکثری اهداف آن مطمئن می‌سازد و در همین راستا شایسته است که اعضای سازمان به ویژه مدیران نقد از خود و پاسخ‌گویی به سوالات جامعه را در کانون توجه خویش قرار دهند.

سرپرست سازمان در ادامه با اشاره به فرایند تولید محتواهای آموزشی و تربیتی و مسائل پیرامونی مطرح از جمله حجم محتوا، با یادآوری موضوع چرخش از همسوسازی به انطباق محتوا با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: باید دقت داشت که حجم محتوای آموزشی و تربیتی مدرسه و حجم محتوای اجزا و عناصر بسته‌های آموزشی به ویژه کتاب‌های درسی دو مقوله جدا از هم هستند.

تورانی در ادامه اضافه کرد: به اهمیت ارتقای خودباوری سازمانی واقف هستیم و بر همین پایه چالش‌های اجتماعی مرتبط با تکالیف و مسئولیت‌های خویش را احصا و تلاش خواهیم کرد تا در چارچوب برنامه‌های مصوب بر این چالش‌ها فائق آییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار