استاندارخوزستان بر برخورد علمی و کارشناسی با مسائل علوم انسانی تاکید کرد

اهواز (پانا) - استاندارخوزستان بر برخورد علمی و کارشناسی با مسائل علوم انسانی تاکید کرد و گفت:علوم انسانی از پیچیده ترین مسائل است به همین منظور با مسائل اجتماعی باید تاجایی که امکان دارد اجتماعی برخورد شود.

کد مطلب: ۸۲۳۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندارخوزستان بر برخورد علمی و کارشناسی با مسائل علوم انسانی تاکید کرد

غلامرضا شریعتی در جلسه شورای اجتماعی استان اظهارکرد: اهمیت شورای اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و تاکید رهبری در برگزاری منظم و حضور ایشان در جلسات این شورا نشان دهنده اهمیت آن است.

وی افزود: در جامعه با مسائلی مواجه هستیم که ضریب خطر و هشداری دارد، به همین علت لازم است همه اعضای شورای اجتماعی در این زمینه اهتمام بورزند.

شریعتی با تاکید بر مداومت در برنامه ریزی و با برنامه پیش رفتن بیان کرد: اجرای طرح آینده پژوهی کشور در استان تحولات آتی را پیش بینی می کند که برای کنترل آسیب های اجتماعی و بهبود شرایط موجود خیلی خوب است.

وی با بیان اینکه به سازمان های مردم نهاد بیشتر بها داده شود تصریح کرد: با کاهش نقش دولت نقش مردم در کاهش آسیب های اجتماعی بیشتر می شود و نهادهای فرهنگی،اجتماعی و دینی ظرفیت های مردمی هستند که در امر پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی خیلی کمک می کنند.

استاندارخوزستان خاطرنشان کرد: فرمانداران باید شورای اجتماعی شهرستان های خود را فعال تر کنند و بر دستگاههای اجراکننده مصوبات این شورا نظارت داشته باشند و گزارشات عملکرد شهرستان را در شورای اجتماعی استان ارائه دهند.

شریعتی درباره ایجاد نشاط در جامعه عنوان کرد: هفته های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ها جهت ایجاد نشاط برگزار شود و در این زمینه سازمان های مردم نهاد ظرفیت بسیار خوبی برای انجام این کار هستند.

وی با اعلام خبر ایجاد تالار گفت گوی مدیران و جوانان در صدا و سیما گفت: مقرر شد تالار گفت گوی مدیران و جوانان در صدا و سیمای استان راه اندازی شود و مدیران در این تالار باید پاسخگوی جوان باشند تا فضای تبادل نظر ایجاد شود. بنده پیشنهاد دادم به عنوان اولین مدیر در تالار حضور پیدا کنم.

شریعتی افزود: ایجاد تالار گفت گو فرصت مناسبی است که جوانان بدون واسطه نظرات خود را به مدیران بگویند؛این کار برای تعاملات دولت و مردم و تلاش جهت شفافیت و صداقت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار