برگزاری دومین دوره جشنواره جهانی فیلم های انساندوستانه آسا در آلمان

تهران (پانا) - دومین جشنواره جهانی فیلم های انسان دوستانه به نام آسا در کشور آلمان برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۲۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  دومین دوره جشنواره جهانی فیلم های انساندوستانه آسا در آلمان

به گزارش روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم آسا،مجید مصاحبی طراح و دبیر این جشنواره با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت :دومین دوره جشنواره فیلمهای انسان دوستانه آسا با همکاری شهرداری شهر وایمار آلمان از 28 سپتامبر(6مهر) الی 2اکتبر(10مهر) برگزار می شود .

مصاحبی ادامه داد : فراخوان جشنواره فیلم آسا با موضوعات دنیای بدون مرز، ریشه کنی فقر و گرسنگی، آسیب های ناشی از پناهندگی، قربانیان فراموش شده ،انسان و محیط زیست، زنان در تقابل جوامع سنتی و مدرنیته، آسیب های ناشی از جنگ، فقر آب، کودکان و فجایع جهانی منتشر شده و تاکنون فیلمهای مختلفی از سینمای ایران و سایر نقاط دنیا به دیبر خانه جشنواره رسیده است و بزودی اسامی هیات داوران و فیلمهای راه یافته اعلام می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در رشته فیلمهای کوتاه داستانی ،مستند وانیمیشن بصورت رقابتی برگزار می شود اما چند فیلم بلند سینمایی نیز در بخش جنبی و ویژه به نمایش در خواهد امد.

مصاحبی افزود :هدف این جشنواره انتقال پیام صلح و دوستی از کشور ایران برای جهانیان و همچنین نگاهی متفاوت در برگزاری جشنواره های تخصصی فیلم خواهد بود.

اولین دوره جشنواره فیلمهای آسا پیش از این در ایران و سوییس، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر فعالیت های انساندوستانه ی سازمان ملل متحد، دفتر عمران ملل متحد و صلیب سرخ جهانی برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار