سینما زندگی با زیر سقف دودی به استقبال رمضان می‌رود

تهران (پانا) - فیلم ببینیم، کتاب بخوانیم و گفتگو کنیم شعاری است که سینما زندگی سرلوحه کار خودش قرار داده و در قالب ویژه برنامه‌ ماه مبارک رمضان با فیلم زیر سقف دودی گفتمانی سازنده و فضای مفرح علمی، آموزشی و فرهنگی را برای خانواده‌های ایرانی فراهم می‌سازد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سینما زندگی با  زیر سقف دودی به استقبال رمضان می‌رود

فارغ از بهره‌مندی از معنویت‌های رمضان بایستی برای القای مفاهیم درست زندگی کردن هم قدم برداشت و رمضان ماه تمرکز بر خوبی‌ها و مقابله با هر زشتی و بدی است. به تعبیر حجت‌الاسلام محمد برمایی مدرس دین و روان و مدیر موسسه بارش افکار سپید چقدر خوب است که در ماه مبارک رمضان نگاهی به اشتباهات و انحرافات در زندگی و جامعه‌مان بیندازیم. سینما زندگی این جریان‌سازی فرهنگی را به راه‌انداخته تا بتواند به نحو شایسته‌ای، نقاط ضعف، انحرافات و اشتباهات اجتماعی را رصد نماید و برای آن راهکار ارائه دهد. خانواده‌ها بایستی بتوانند با صمیمیت رفتار و گفتار با هم تعامل و گفتگو داشته باشند. حجت‌الاسلام برمایی تصریح کرد: سینما زندگی می‌کوشد فضای نقدپذیری را با ارتقاء سواد رسانه‌ای و اشاعه فضای تعاملی و گفتگوهای سازنده خانوادگی، ترویج دهد.

وی با تأکید بر اینکه سینما زندگی در تلاش است تا فرهنگ با هم فیلم دیدن، با هم کتاب خواندن و با هم گفتگو کردن را در جامعه و در میان خانواده‌ها نهادینه کند، اظهار داشت: روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت در حالی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رویم که سینما زندگی با استفاده از دو سرمایه ارزشمند و تأثیرگذار فرهنگ و هنر یکی کتاب و دیگری سینما از هیچ کوششی برای ارائه مدل سبک زندگی اسلامی و ایرانی دریغ ندارد.

استاد برمایی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه علاقه‌مند به فرهنگ و هنر و خانواده دوست ایرانی امروز بایستی بیش از هرچیز، پوسته اصلی خانواده را دریابند که گرفتار تبلیغات شوم دنیای غرب نشود. امیدواریم با ارائه الگوهای مناسب و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی این دورهمی‌های خانوادگی در سینما زندگی به سرانجام خوشایندی برسد و جامعه ما از این حجم الگوبرداری‌های غلط فاصله بگیرد و مسیر درستی را در پیش گیرد.

گفتنی است، سینما زندگی به همت موسسه بارش افکار سپید روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت با اکران فیلم زیر سقف دودی و گفتگوی محتوایی و فاخر حجت‌الاسلام محمد برمایی و بانو پوران درخشنده به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود. این برنامه از ساعت 23 الی 2 بامداد در سالن 8 باغ کتاب برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار